عمر باتری گلکسی نوت 9

نتایج تست عمر باتری گلکسی نوت 9 منتشر شد

یکی از مانورهای مهم تبلیغاتی سامسونگ برای Galaxy Note 9، عمر باتری طولانی مدت آن بود. با معرفی رسمی نوت ۹ فرصت یافتیم تا عمر باتری گلکسی نوت 9 را محک بزنیم و ادعای سامسونگ را بررسی کنیم.

در تیزرهای تبلیغاتی نوت 9، به عمر باتری یک روزه گوشی اشاره شده بود و شایعات نیز از تجهیز پرچمدار جدید سامسونگ به باتری 4000 میلی‌آمپری خبر می‌دادند. پس از گذشت حدود 5 روز از زمان معرفی نوت جدید، مدت کوتاهی را با این گوشی سپری کردیم تا بتوانیم میزان عمر باتری گلکسی نوت 9 را ارزیابی کنیم. مشخصا نوت 9 نسبت به نسل پیشینش عمر باتری بهتری دارد اما اگر می‌خواهید میزان پیشرفت سامسونگ در این زمینه را در قالب اعداد و ارقام ببینید، بهتر است نگاهی به جدول زیر بیاندازید.

عمر باتری گلکسی نوت 9

عمر باتری گلکسی نوت 9 از نوت 8 بیش از یک ساعت بیشتر است

نتیجه در مقایسه با نوت 8 کاملا رضایت‌بخش و قابل انتظار بود، چرا که نوت 9 به باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز است درحالی‌که ظرفیت باتری نوت 8 700 میلی‌آمپر یعنی حدود 20 درصد کمتر است. عمر باتری گلکسی نوت 9 نزدیک به سایر پرچمداران حال حاضر بازار موبایل بوده و نسبت به نسل قبلی حدود 14 درصد عملکرد بهتری از خود به جای گذاشته است.

سرعت شارژ

گرچه عمر باتری فاکتور مهمی محسوب می‌شود، اما سرعت شارژ شدن آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه حجم باتری نوت 9 حدود 20 درصد افزایش به خود دیده، انتظار داریم مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه بسیار بیشتر باشد اما خوشبختانه نتایج تست زمان شارژ گلکسی نوت 9، تنها تاخیر 7 دقیقه‌ای برای پر کردن 700 میلی‌آمپر ظرفیت اضافه این باتری را نشان می‌دهد. بدین ترتیب در صورت استفاده از آداپتور و کابل شارژ سریع سامسونگ، پس از گذشت یک ساعت و 49 دقیقه، شارژ دیوایس از صفر به 100 درصد می‌رسد. در جدول زیر می‌توانید مدت زمان مورد نیاز برای شارژ شدن هریک از پرچمداران سال 2018 را مشاهده کنید.

عمر باتری گلکسی نوت 9

آیا شما تنها به دلیل عمر باتری مطلوب گلکسی نوت 9 حاضر به خرید آن هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. باطری تعریف های فراوان از نوت ۹ و خصوصا زمان استفاده طولانی بدون نیاز به شارژ این گوشی رو خریدم و کلی هزینه کردم ولی اصلا در حد انتظار نیست و تقریبا شبیه گوشی قبلی ام که نوت ۳ بود هستش. نمیدونم شایدم این گوشی نوت ۹ من باطری اش ایراد داره.بلافاصله با کمترین مصرف شارژ ش افت میکنه

  2. اصلا سامسونگ با این برندا قابل مقایسه نیست

  3. میگ بالای یه ساعته خب خیلی هم شاخ نیست

  4. پس هنوزم زیر گوگل وایفون ۸پلاس وهواوی میت ۱۰پرو والجیv30هست از لحاظ باتری