بنچمارک اکسپریا ایکس ای 3

بنچمارک اکسپریا ایکس ای 3 سونی مشخصات این گوشی را لو داد

در حالی که شایعات از معرفی اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) در نمایشگاه IFA 2018 حکایت دارند، اما با توجه به اسکرین شات منتشر شده از بنچمارک اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) به نظر می‌رسد XZ3 تنها محصول سونی در برلین نخواهد بود.

بنچمارک جدیدی از یکی از محصولات سونی با عنوان Sony H4493 منتشر شده که شماره مدل آن با پرچمدار آتی سونی متفاوت بوده و همچنین قدرت پردازشی آن در حد یک پرچمدار سال 2018 نیست. براساس گزارش‌ها، این دستگاه همان اکسپریا ایکس ای 3 خواهد بود و ژاپنی‌ها قصد دارند گوشی‌های میان‌رده خود را نیز در نمایشگاه IFA 2018 نونوار کنند.

بنچمارک اکسپریا ایکس ای 3

بنچمارک اکسپریا ایکس ای 3 مشخصات سخت افزاری این گوشی را فاش کرد

با نگاهی به نتایج بنچمارک اکسپریا ایکس ای 3 متوجه خواهیم شد این گوشی در حالت تک هسته‌ای به امتیاز 853 و در حالت چند هسته‌ای به  امتیاز 4172 دست یافته است. در اسکرین شات بنچمارک این گوشی نیز به چیپ پردازشی اسنپدراگون 660 و 6 گیگابایت رم اشاره شده است. روی ایکس ای 3 به طور پیش‌فرض نسخه هشتم از سیستم عامل اندروید نصب شده اما احتمالا سونی پیش از معرفی رسمی این گوشی نسبت به آپدیت نرم‌افزاری آن اقدام خواهد کرد.

انتظار داریم اکسپریا ایکس ای 3 از لحاظ ظاهری همان طراحی سری ایکس ای را به ارث برده باشد، یعنی فریم فلزی و بدنه پلاستیکی. احتمالا سری جدید ایکس ای به نمایشگری با نسبت 18:9 و رزولوشن 2160×1080 مجهز خواهد شد و حاشیه‌های دور صفحه نمایش به حداقل خواهند رسید.

اکسپریا ایکس ای 3 احتمالا در تاریخ هشتم شهریور در نمایشگاه IFA برلین معرفی خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه به بازار و قیمت این گوشی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ناموسا دارین از روی رندر هاش قضاوت می کنید 😂😂😂ابعاد و شکل گوشی رو هنوز هیچ کسنمی دونه 🤣🤣🤣

  2. زیاد تعریفی ظارهر نشده

  3. چرا اینقدر افتضاح ؟؟؟

  4. چقدر پهناش زیاده چرا اینجوری ساختن اینو

  5. امتیاز بالایی هم کسب نکرده پس به درد نمیخوره با این شرایط