جایزه EISA 2018

هواوی پی 20 پرو، نوکیا 7 پلاس و آنر 10 برندگان جایزه EISA 2018 شدند

انجمن EISA هرسال در حوزه صدا و تصویربرداری به گوشی‌های منتخب سال جوایزی اهدا می‌کند. اکنون جایزه EISA 2018 به گوشی‌های هواوی پی 20 پرو، نوکیا 7 پلاس ، آنر 10 و شرکت گمنام NOA تعلق یافته است.

انجمن اروپایی صدا و تصویربرداری موسوم به EISA به تازگی بهترین گوشی‌های سال 2018-2019 را معرفی و جوایزی به آن‌ها اهدا کردند.

جایزه EISA 2018

آنر 10 (Honor 10) به عنوان بهترین گوشی سبک زندگی برگزیده شده است. از جمله دلایلی که این گوشی را لایق این عنوان می‌کند طراحی بسیار زیبای آن، رنگ‌های خیره‌کننده بدنه و چیپ NPU دستگاه برشمرده می‌شوند و می‌توان به خوبی از فناوری هوش مصنوعی در این گوشی کمک گرفت. با توجه به همه‌گیر شدن اینستاگرام و برنامه‌های به اشتراک‌گذاری عکس در دنیای مجازی، داشتن یک دوربین سلفی با کیفیت می‌تواند به یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب و خرید یک تلفن هوشمند تبدیل شود و خبر خوش آنکه آنر 10 در این زمینه نیز هیچ‌گونه مشکل و کم و کاستی ندارد.

جایزه EISA 2018

همان‌طور که انتظار داشتیم، هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) به عنوان بهترین گوشی سال از سوی انجمن EISA انتخاب شده و جایزه EISA 2018 را کسب کرده است. از نقاط قوت این گوشی می‌توانیم به عملکرد فوق‌العاده دوربین دیوایس به خصوص در شرایط نوری ضعیف، ویژگی‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی، نمایشگر با پنل AMOLED و باتری حجیم 4000 میلی‌آمپری پی 20 پرو اشاره کنیم که این گوشی را مستحق دریافت این جایزه می‌کنند.

جایزه EISA 2018

انجمن EISA به نوکیا 7 پلاس عنوان «تلفن هوشمند مشتری» را داده‌اند، چرا که ارزش خرید بسیار بالایی دارد و با برخورداری از چیپ اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نمایشگر بزرگ 6 اینچی با رزولوشن +Full HD بدون بریدگی در بالای خود حرف‌های زیادی برای گفتن در مقابل رقیبانش دارد. این گوشی همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود و این موضوع مهر تاییدی بر عملکرد روان و سریع دیوایس شناخته می‌شود.

جایزه EISA 2018

کمپانی NOA سال گذشته نیز با Element H10le موفق به کسب جایزه EISA شده بود و به نظر می‌رسد روند رو به رشد خود را در طی سال 2018 به خوبی حفظ کرده، چرا که امسال نیز توانسته با NOA Element N10 موفقیت پیشینش را تکرار و عنوان بهترین تلفن هوشمند برای خرید را به خود اختصاص دهد.

برندگان جایزه EISA 2018 از میان 53 مجله حرفه‌ای و 25 کشور انتخاب شده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، سایر دسته‌های ارزیابی شده توسط این انجمن را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دوتاش هواوی بودن دمش گرم

  2. افرین به نوکیا هواویی

  3. کی فکرشو میکرد نوکیا یروز به همچین جایگاهی برسه