کنترلرهای جدید ایکس باکس وان

مایکروسافت کنترلرهای جدید ایکس باکس وان را معرفی کرد

کنترلرهای جدید ایکس باکس وان در دو رنگ مشکی و خاکستری/آبی، به ترتیب با نام‌های Phantom Black Special Edition و Grey/Blue معرفی شدند. مایکروسافت، این محصولات را ترکیبی از تجمل و فناوری می‌داند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، مایکروسافت از دو کنترلر جدید برای کنسول دوست‌داشتنی Xbox One پرده برداشت. این محصولات جدید با رنگ‌های مشکی و خاکستری/آبی تولید و روانه بازار می‌شوند.

مایکروسافت می‌گوید «در کنترلر جدید Phantom Black Special Edition، رمز و راز با تجمل ترکیب شده است تا فناوری آن نشان داده شود. از بالا تا پایین، این کنترلر از رنگ مشکی مات شفاف به یک رنگ خیره‌کننده طلایی متالیک تغییر می‌کند.»

در مورد مدل خاکستری/آبی نیز سازندگان می‌گویند «کلیدهای تک‌رنگ خاکستری ABXY، فهرست و دکمه‌های جهت‌یابی، طراحی مدرن و مینیمالیسیتی [در] این کنترلر را تقویت می‌کنند.» برای جلب توجه کاربران نیز از رنگ آبی برای بخش پایینی و پس‌زمینه کلیدهای بزرگتر استفاده شده است.

کنترلرهای جدید ایکس باکس وان ، وایرلس بوده و با جک 3.5 میلی‌متری صدا و همچنین پشتیبانی از بلوتوث برای انجام بازی روی دستگاه‌هایی مثل سامسونگ گیر VR در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه خاکستری/آبی با قیمت 65 دلار به فروش می‌رسد، در حالی که علاقه‌مندان به خرید نسخه مشکی باید 70 دلار پرداخت کنند. مایکروسافت، زمان عرضه رسمی کنترلرهای جدید خود را 11 سپتامبر (20 شهریور) و 25 سپتامبر (3 مهر) برای مدل‌های مشکی و خاکستری اعلام کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. والا من خودم سونی رو به ده تا ایکس باکس ترجیح میدم

  2. چرا مشکیش گرون تره