موتورولا P30

شباهت بی‌اندازه‌ی موتورولا P30 به آیفون X انتقاد کاربران را برانگیخت

در حالی که از معرفی گوشی موتورولا P30 چند روز بیشتر نمی‌گذرد، برخی از کاربران کمپانی سازنده را به کپی‌برداری از آیفون ایکس اپل متهم کرده‌اند. موضوعی که نه تنها در طراحی موتورولا پی ۳۰؛ بلکه در عکس‌های تبلیغاتی و والپیپر آن هم به چشم می‌خورد.

موتورولا P30 با مشخصات فنی قابل توجهی چون برخورداری از تراشه اسنپدراگون 636، دوربین دوگانه با افکت بوکه، رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به دنیای گوشی های اندرویدی ورود پیدا کرده است. اما قطعا بسیاری از خریداران با دیدن این محصول 300 دلاری در قفسه فروشگاه‌ها، آن را پرچمدار 1000 دلاری سال گذشته‌ی اپل اشتباه خواهند گرفت.

موتورولا P30

در تصاویر انتشار یافته از موتورولا P30 ، شباهت انکارناپذیر طراحی آن با آیفون 10 را می‌توان دید. دوربین دوگانه‌ی پشتی دستگاه، دارای چیدمان مشابهی با پرچمدار اپل است و بریدگی ناچ روی نمایشگر هر دو گوشی نیز ابعاد تقریبا یکسانی دارد. حتی تصاویر تبلیغاتی محصول تازه‌ی موتورولا و والپیپر پیش‌فرض آن نیز همه را به یاد آیفون 10 می‌اندازد.

شاید تنها تفاوت ظاهری که سبب می‌شود بتوان در یک نگاه این دو گوشی را از یکدیگر تمییز داد، وجود لوگوی موتورولا در پنل پشتی و حک شدن نام این کمپانی در پنل جلویی موتورولا P30 باشد. البته این تفاوت کوچک، موتورولا را از تیغ تیز انتقاد کاربرانی که این کمپانی را به کپی‌برداری از اپل متهم کرده‌اند، در امان نگه نداشته است.

از دیگر مشخصات موتورولا P30 می‌توان به نمایشگر 6.2 اینچی IPS LCD با وضوح +FHD، رابط کاربری ZUI 4.0 بر پایه اندروید 8 اوریو و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. نگا نگا چ اسکی رفتهههه

  2. واقعا عین همن ها فقط یکیشون ناچ بیشتری داره

  3. کسب موفقیت کار راحتی نیس باید یه سری کارای غیرانسانی هم انجام بدن دیگ مثل دزدیدن طرح و ایده های همدیگه با کمی تغییر

  4. والا بنظر من موتورلا قشنگ ترم هست

  5. همه چیش از ایفون سر تره فقط قیافه رو اسکی رفته احمق

  6. چرا اینقدر اینا تو کار اسکی رفتننن