نسخه روکش طلای آیفون 2018

نسخه روکش طلای آیفون 2018 حدود 1.3 میلیارد تومان قیمت دارد!

“Goldgenie” از آغاز پیش‌فروش نسخه روکش طلای آیفون 2018 خبر داد. این مدل ویژه که با نام “Billionaire Solid Gold Edition iPhone Xs” شناخته می‌شود، قیمتی فراتر از تصور شما دارد.

تا به امروز، شایعات بسیاری پیرامون گوشی های جدید اپل منتشر شده و ما می‌دانیم این اسمارت فون ها در سه مدل مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هرچند، هنوز یک موضوع مهم در هاله‌ای از ابهام قرار داد و آن، نام‌گذاری این گوشی ها است. اما این موضوع مانع فعالیت متخصصان Goldgenie نشده است و آنها با انتشار جزئیاتی از نسخه روکش طلای آیفون 2018 ، به نام احتمالی “iPhone Xs” به عنوان نسخه جدید iPhone X اشاره کرده‌اند.

پیش‌خرید نسخه روکش طلای آیفون 2018 با پرداخت 668 میلیون تومان

مورد جالب، امکان پیش‌خرید این گوشی است. سازندگان در ساخت این محصول بسیار تجملی از طلای 18 عیار بهره برده‌اند و اگر می‌خواهید صاحب یکی از آنها شوید، باید مبلغ بسیار بالای 100 هزار پوند (127 هزار دلار) را پرداخت کنید. شاید این موضوع چندان مهم نباشد، ولی اگر نرخ دلار را 10500 تومان در نظر بگیریم، این تلفن هوشمند قیمتی در حدود 1.3 میلیارد تومان خواهد داشت. خبر خوب (اگر واقعا بتوان آن را خوب در نظر گرفت) این است که علاقه‌مندان به خرید می‌توانند فعلا نیمی از پول یعنی 50 هزار پوند (63 هزار و 622 دلار / تقریبا 668 میلیون تومان) را به عنوان سپرده بپردازند.

نسخه روکش طلای آیفون 2018

این نسخه ویژه با حافظه داخلی 256 گیگابایتی در جعبه‌ای از چوب بلوط و رنگ گیلاسی ارائه می‌شود و لوگوی “Billionaire” روی قاب پشتی، اطرافیان را متوجه خواهد ساخت که شما صاحب موبایلی گران‌قیمت هستید. علاوه بر این، خریداران ضمن بهره‌مندی از خدمات پس از فروش مادام‌العمر، عضویت پنج ساله Goldgenie با نام ” VIP Concierge” را هم دریافت خواهند کرد. سازندگان می‌گویند نسخه روکش طلای آیفون 2018 ، لوکس‌ترین محصول آنها تا به امروز است.

نسخه روکش طلای آیفون 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. این چه مسخره بازیه طلا رو میزننبه این چرندیات

  2. وایی این چ خوبههههه

  3. 😂😂😂رکورد میزنه بدون خرید
    وایسا تا بیان بخرن داداچ😉🤣

  4. کافیه پیش فروشش کنن. همه میخرن

  5. کسی که پولی که داره از جیب مردمه ، میره این گوشی رو میخره

  6. روکش طلا سامسونگ نوت 9 660 میلیون هست این که دیگه نوبره

  7. واقعا اونایی که میخرن فازشون چیه چیو میخوان ثابت کنن

  8. خب که چی بشه اخه کی میاد به روکش گوشی ما دقت کنه بابا

  9. البته بگمم کم مریض نداریم

  10. مگه کسی مریض باشه بخره

  11. واسه اقاازاده های ما که 9 میلیارد دلارو غیب میکنن این چیزا چیزی نیست