تلاش مستمر اپل برای رفع مشکلات آی او اس 11 در آی او اس 12

تا پیش از عرضه آی او اس 11 کاربران پلتفرم موبایل اپل به داشتن سیستم عامل‌هایی با حداکثر میزان پایداری افتخار می‌کردند، اما مشکلات آی او اس 11 سبب شد نظر همه آن‌ها تغییر پیدا کند! اما از قرار معلوم، تمامی باگ‌های آی او اس 11 در سیستم عامل آی او اس 12 رفع خواهند شد.

سال گذشته، تعداد زیادی از کاربران بعد از دریافت به‌روزرسانی سیستم عامل آی او اس 11 از کرش کردن گوشی هوشمند خود به دلایل مختلف گله کردند. برخی از باگ‌ها و مشکلات آی او اس 11 به حدی آزاردهنده بودند که کاربران را مجبور کردند در پی روشی برای دانگرید کردن به سیستم عامل قبلی و یا در نهایت تعویض گوشی باشند. اپل به همین دلیل حین توسعه آی او اس 12 تمرکز زیادی بر روی رفع این مشکلات داشته است.

سیستم عامل جدید پلتفرم موبایل اپل حدود دو ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد و نسخه بتای آن در اختیار کاربران مشتاق و توسعه‌دهندگان قرار گرفت. اپل تلاش کرد در هر مرتبه انتشار یک نسخه بتای جدید، ایرادهای پیشین را برطرف کند. اکنون که حدود یک ماه تا زمان اعلام شده برای انتشار آپدیت نسخه پایدار باقی مانده است، شرکت همچنان در تلاش است مشکلات آی او اس 11 را به طور کامل برطرف کند.

آی او اس 12

مشکلات آی او اس 11 هنوز پابرجا هستند!

طی برنامه Apple Developer Program، اپل چندی پیش هفتمین نسخه بتای آی او اس 12 را منتشر کرد، اما این نسخه به جای رفع مشکلات قبلی و افزایش میزان پایداری سیستم عامل، تبدیل به یک فاجعه شد! به همین دلیل شرکت تا پیش از دریافت آن توسط عده بیشتری از افراد، عرضه هفتمین نسخه بتا را متوقف و سپس هشتمین نسخه را عرضه کرد.

اپل سال گذشته، ده نسخه بتا عرضه کرد، اما در نهایت باز هم برخی مشکلات آی او اس 11 پابرجا ماندند. با توجه به تلاش شرکت به منظور از بین بردن آن‌ها و از طرفی بروز ایرادات جدید در سیستم عامل تازه توسعه یافته، بعید نیست تعداد نسخه‌های بتای آی او اس 12 از ده مورد نیز فراتر رفته و به همین دلیل انتشار نسخه پایدار به تعویق بیفتد. اگر این موضوع تبدیل به واقعیت شود، اگرچه اپل همچنان آیفون‌های 2018 را سر وقت معرفی خواهد کرد، اما ممکن است عرضه آن‌ها با کمی تاخیر رو به رو شود، چرا که آن‌ها باید به صورت پیش‌فرض، به سیستم عامل جدید مجهز شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مگ تو ای او اس ۱۱ مشکلش چی بود

  2. خب اینم داره دقیقا همین کارو میکنه اگه اجازه بدی .تلاش از این بیشتر؟

  3. از این تلاشاشو باید بیشتر کنه