اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اوپو آر 17

انتشار ویدیویی از عملکرد سریع اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اوپو آر 17

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اوپو آر 17 (Oppo R17) جزو سریع‌ترین نمونه‌هایی است که تا امروز دیده‌ایم. از زمان خلق این نوع جدید از اسکنر اثر انگشت مدت زیاد نمی‌گذرد، اما در مقایسه با نمونه‌های اولیه، به میزان زیادی توسعه یافته و در اوپو آر ۱۷ به بهترین نحو ممکن پیاده‌سازی شده است.

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اوپو آر 17 جزو مهمترین ویژگی‌های این گوشی تازه معرفی شده به شمار می‌رود. این یک گوشی ناچ استایل است، اما برخلاف بی‌شمار مدلی که در سال جاری با این سبک طراحی ساخته شده‌اند، در اوپو آر 17 به جای آیفون 10، از سبک طراحی گوشی اسنشال فون الهام گرفته شده است.

پیش فروش این گوشی از روز بیست و هشتم مرداد آغاز شده و دستگاه یک هفته بعد به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، به تازگی شاهد یک انتشار یک ویدیوی کوتاه از نحوه عملکرد اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اوپو آر 17 بوده‌ایم که ممکن است تاثیر زیادی بر روی افزایش میزان محبوبیت این گوشی داشته باشد.

عملکرد سریع اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اوپو آر 17

اسکنر اثر انگشت، که سال‌ها است به عنوان ماژولی جداگانه در گوشی های هوشمند به کار می‌رود، بر اساس یک الگوی طراحی جدید، با نمایشگر ادغام شده است. از حدود دو سال پیش شایعاتی پیرامون امکان‌ پیاده‌سازی چنین فناوری شنیده می‌شد، اما در نهایت اولین محصول مجهز به این تکنولوژی توسط ویوو، حدود شش ماه پیش و در نمایشگاه CES 2018 شد. اسکنر زیر نمایشگر به کار رفته در این گوشی سرعت پاسخ‌دهی پایینی داشت، اما با توجه به ویدیویی که از اوپو آر 17 در بالا مشاهده کردیم، فناوری یاد شده با گذشت مدتی کوتاه به بلوغ رسیده است.

اوپو آر 17 مجهز به یک نمایشگر OLED بوده و به همین دلیل به اسکنر اثر انگشت نوری اجازه عملکرد صحیح می‌دهد. البته، عملکرد اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اوپو آر 17 همچنین به سرعت ماژول‌های متداول به کار رفته در اغلب گوشی های هوشمند نیست، اما در مقایسه با نمونه‌های مشابه جاسازی شده درون صفحه نمایش، پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بازم خوبه این یکیو کپی نکرده یکم فرق داره

  2. عجب سرعتی داره ها ولی بی شوخی 😨😨 سرعت نور پیشش لنگ میندازه