نسخه طلای گلکسی نوت 9

نسخه طلای گلکسی نوت 9 ، یک کیلوگرم طلای خالص روی قاب پشتی دارد!

Caviar نسخه طلای گلکسی نوت 9 را با نام “Samsung Galaxy Note 9 Fine Gold Edition” و قیمتی سرسام‌آور معرفی کرد. نسخه ویژه گلکسی نوت ۹، یک کیلوگرم طلای خالص با خود به همراه دارد!

سامسونگ، گلکسی نوت 9 را در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) با قیمت 999 دلار / 999 یورو برای نسخه پایه 128 گیگابایتی معرفی کرد. این تلفن هوشمند در چهار رنگ مختلف ارائه شده و پوشش گوریلا گلس 5 از آن در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. ولی ظاهرا Caviar معتقد است این گوشی قیمت مناسبی نداشته و به اندازه کافی زیبا نیست. همین موضوع نیز باعث شده است تا این کمپانی روسی، نسخه طلای گلکسی نوت 9 را با یک کیلوگرم طلای خالص روی قاب پشتی معرفی کند.

از نظر فنی تفاوتی با نسخه اصلی وجود ندارد و سازندگان تنها روی ظاهر دستگاه متمرکز شده‌اند. این شرکت همچنین پرچمدار جدید سامسونگ را در نسخه‌های مختلف با حکاکی طلا، چرم تمساح و همین‌طور عقیق در شکل‌ها و فرم‌های مختلف ارائه می‌کند که لوگوی طلای “Russian Federation” هم شامل آنها می‌شود. با قیمتی در حدود 3 هزار یورو (3416 دلار)، این نسخه‌ها بسیار ارزان‌تر از مدل ویژه Fine Gold Edition هستند.

قیمت نسخه طلای گلکسی نوت 9

نسخه طلای گلکسی نوت 9 با قیمت پایه 50 هزار یورو (60 هزار دلار) به فروش می‌رسد که با احتساب دلار 10500 تومان، این رقم برابر 630 میلیون تومان خواهد بود. افرادی که مایل به خرید نسخه 512 گیگابایتی هستند، باید هزار دلار / هزار یورو بیشتر بپردازند.

نسخه طلای گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. فکرکن ی گوشی یک کیلویی باخودت حمل کنی بزاری جیبت شلوارت ازپات درمیاد

  2. مگ ادم خره با خودش طلا حمل کنه

  3. اپل یه غلطی کرد ها اینم سریع بعدش طلاشو زد

  4. این چ غرتی بازیه مد کردن قاب طلا

  5. خاک بر سرشون طلا میدونی گرمی چندههه

  6. ادم باید دیوانه باشه اینو بخره

  7. 630 ملیون تومان چه خبره ماشین میخریم