هواوی میت 10

هواوی وجود تراشه Kirin 980 در گوشی های میت 20 را تایید کرد

با تایید مقامات هواوی، همان‌طور که انتظار می‌رفت پرچمداران سری میت 20 این کمپانی از تراشه Kirin 980 قدرت خواهند گرفت. نکته قابل ذکر  در مورد کایرین ۹۸۰، تولید آن با فناوری ساخت 7 نانومتری است.

با اعلام این خبر از سوی «ریچارد یو» مدیرعامل هواوی، باید تراشه Kirin 980 را اولین چیپست 7 نانومتری بدانیم که به تولید تجاری خواهد رسید. گفته می‌شود حداکثر فرکانس کاری هسته‌های پردازشی آن، 2.8 گیگاهرتز است و این تراشه از حیث سرعت و بهره‌وری انرژی، روی دست کایرین 970 بلند خواهد شد.

تراشه Kirin 980

سرعت تراشه Kirin 980 نسبت به مدل پیشین، 20 درصد و بهره‌وری انرژی آن 40 درصد بیشتر است

کمپانی چینی، این چیپست را تا حدود دو هفته‌ی آینده و در حاشیه برگزاری نمایشگاه IFA 2018 برلین به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

اعضای خانواده‌ی Mate 20 را مدل‌های استاندارد، پرو و لایت تشکیل می‌دهند که در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد. هواوی پیش از این، اطلاعات چندانی را در مورد پرچمداران جدید خود (میت 20 و میت 20 پرو) بروز نداده بود و تنها به احتمال طراحی ناچ استایل آن‌ها اشاره کرده بود.

با این حال در مورد عضو ارزان‌تر این خانواده، اطلاعات بیشتری به بیرون درز پیدا کرده است. گمانه‌زنی‌‍‌ها از وجود نمایشگر ناچ 6.3 اینچی و دوربین پشتی دوگانه در هواوی میت 20 لایت حکایت دارند. البته از قرار معلوم، این گوشی از تراشه کایرین 980 بهره‌مند نیست و در عوض، کایرین 710 قدرت پردازشی آن را تامین خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عجب کار بزرگی کرده اصا ترکووونده😐

  2. اتفاقا هیچ پخی هم نیست شماها الکی اینو غولش کردید