تصاویر ویوو ایکس 23

تصاویر ویوو ایکس 23 در دنیای واقعی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

ویوو ایکس 23 (Vivo X23) به عنوان یکی از قدرتمندترین و زیباترین میان‌رده‌های بازار به زودی رونمایی خواهد شد. بعد از افشا شدن اطلاعاتی از این گوشی به دست دستیار هوشمند Jovi اکنون تصاویر ویوو ایکس 23 در دنیای واقعی منتشر شده است.

دستیار هوشمند Jovi چندی پیش اطلاعات مفیدی شامل زمان رونمایی ویوو ایکس 23 را در اختیارمان قرار داد. از آنجایی که تا امروز اطلاعات کمی پیرامون این گوشی منتشر شده است، تاریخ بیستم آگوست (بیست و نهم مرداد) که توسط این دستیار اعلام شده بود را بسیار زود خطاب کردیم، اما با توجه به انتشار تصاویر ویوو ایکس 23 در دنیای واقعی می‌توان گفت احتمال رونمایی گوشی تا سه روز دیگر بسیار بالا است.

بر اساس این تصاویر، ویوو ایکس 23 یک گوشی ناچ استایل شبیه اسنشال فون بوده و در بالای نمایشگر آن، فقط یک بریدگی کوچک به منظور قرار دادن دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. به همین دلیل کاربران از وجود قسمتی زائد در بالای نمایشگر گله نخواهند کرد. پیشتر دو گوشی چینی اوپو اف 9 و اوپو آر 17 با همین سبک طراحی معرفی شده بودند. اوپو این شکل طراحی را “Waterdrop” نامیده و از آنجایی که هر دو شرکت اوپو و ویوو زیر مجموعه هلدینگ BBK Electronics هستند، از شبیه بودن محصولاتشان تعجب نمی‌کنیم.

تصاویر ویوو ایکس 23

تصاویر ویوو ایکس 23

اگرچه این دو عکس توسط منتشرکننده به ویوو ایکس 23 نسبت داده شده‌اند، اما بعید نیست آن‌ها متعلق به اوپو آر 17 باشند که هفته پیش معرفی شد و قرار است تا دو روز دیگر پیش فروش آن آغاز شود. به خاطر زاویه ثبت شدن تصاویر، قضاوت درباره ویوو و یا اوپو بودن گوشی دشوار است!

تصاویر ویوو ایکس 23

اما چرا ویوو ایکس 23 یکی از استثنایی‌ترین میان‌رده‌هایی خواهد بود که تا امروز دیده‌ایم؟ این گوشی از تراشه تازه معرفی شده اسنپدراگون 670 قدرت گرفته است، چیپستی که فاصله آن با مدل‌های سری 8xx پرچمداران کوالکام به حداقل رسیده است.

حافظه داخلی ویوو ایکس 23 برابر 8 گیگابایت خواهد بود، در حالی که پرچمداران 2018 اغلب دارای 6 گیگابایت حافظه اصلی هستند. داشتن نمایشگر 6.4 اینچی و از همه مهمتر، وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم تشخیص چهره سه بعدی پیشرفته همراه با هم، از دیگر دلایل جذابیت این گوشی به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این ناچش خیلی بدش کرده اگه یجور دیگ بود خیلی قشنگ میشد .گوشی خوبیه از بقیه لحاظ

  2. والا هیچ انگیزه ای برای خریدش توش نمیبینم این چیه بابا