انتشار رندرهای جدید گوشی هوشمند منعطف سامسونگ

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ که بعد از حدود هفت سال انتظار، سرانجام تا حدود شش ماه دیگر رونمایی خواهد شد، به تازگی در رندرهایی جدید خودنمایی کرده است. با توجه به حجم بالای اطلاعات منتشر شده تا امروز درباره گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ، این رندرها به محصول واقعی نزدیک هستند.

از نمایشگاه CES هفت سال پیش و زمانی که سامسونگ یک نمایشگر 4.5 اینچی کاملا منعطف را معرفی کرد، هر سال منتظر رونمایی گوشی هوشمند منعطف سامسونگ هستیم. تاکنون چندین مرتبه برای عرضه اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر دنیا زمان‌هایی اعلام شده است، اما بر اساس آخرین اخبار، انتظار می‌رود محصول یاد شده تا کمتر از شش ماه دیگر و در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شود.

تا امروز چندین پتنت مختلف از گوشی هوشمند منعطف سامسونگ منتشر شده که هر کدام با دیگری از برخی جهات متفاوت بوده‌اند، به همین دلیل بعید نیست سامسونگ بعد از معرفی اولین گوشی انعطاف پذیر مدرن دنیا، چند محصول این چنینی دیگر نیز در بازه‌های زمانی مشخص عرضه کند. با توجه به این اخبار و شایعات، وب سایت هلندی NieuweMobiel در همکاری با جونس دنرت (Jonas Dähnert) رندرهای جدید گوشی هوشمند منعطف سامسونگ را منتشر کرده است.

رندرهای گوشی هوشمند منعطف سامسونگ

اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ گلکسی ایکس شناخته می‌شد، اما کمی بعدتر اعلام شد گلکسی X نام اولین گوشی گیمینگ این شرکت بوده و گوشی های انعطاف پذیر غول کره‌ای همگی تحت سری جدید F عرضه می‌شوند. بر اساس اخبار، استراتژی جدید سامسونگ ادغام دو سری پرچمدار S و Note و معرفی سری پرچمدار جدید F است. به این ترتیب، مجددا هر سال دو سری گوشی پرچمدار توسط سامسونگ معرفی می‌شود، اما یکی تحت سری اس و دیگری تحت سری اف خواهد بود. با توجه به این که حرف F با عبارت منعطف (Foldable) ارتباط دارد، این خبر باورپذیر است.

فارق از نحوه نام‌گذاری، رندرهای جدید گوشی هوشمند منعطف سامسونگ این محصول را از تمامی زوابا و در هر سه حالت تا شده به صورت کامل، تا شده به صورت 90 درجه‌ای و همچنین باز نشان می‌دهند. آن‌ها بر اساس عکس‌های پتنت‌هایی که سامسونگ تا امروز به ثبت رسانده ساخته شده‌اند، اما دارای کیفیت بالایی بوده و به جرات بهترین دید ممکن از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ را ارائه می‌کنند.

این گوشی حین بسته شدن به صورت کامل همچنان کاملا مسطح و تخت نمی‌شود. از طرفی دیگر، حین بستن گوشی، دو لبه بالایی و پایینی به طور دقیق روی هم قرار نگرفته و بخشی از نمایشگر در زمان تا بودن کامل گوشی همچنان در دسترس خواهد بود. نمایش نوتیفیکیشن‌ها و همچنین کنترل مدیا می‌تواند از جمله کاربردهای این بخش باشد.

اگرچه در این رندرها، اسکنر اثر انگشت گوشی هوشمند منعطف سامسونگ در پنل پشتی قرار گرفته است، اما بعید نیست این شرکت به یکباره انفجاری در دنیای تکنولوژی به وجود آورده و صفحه نمایش موبایل منعطف گوشی هوشمندش را به اسکنر اثر انگشت نیز مجهز کند. طبق رندرها، در این گوشی دو دوربین دوگانه، یکی در پنل پشتی و دیگری در بالای نمایشگر وجود دارند.

طبق اخبار پیشین، نمایشگر گوشی در زمانی که به صورت کامل باز شده است دارای اندازه 7 اینچ و مجهز به نسبت ابعاد تصویر 21:9 خواهد بود. طبق آن، انتظار می‌رود وضوح تصویر نمایشگر 1440 در 3360 پیکسل باشد. درباره ظرفیت باتری نمی‌توان هیچ اظهار نظر دقیقی داشت، چرا که سازنده باید به فکر استفاده از یک پک باتری خاص و مطابق با ساختار تاشوی گوشی باشد. قیمت گوشی هوشمند منعطف سامسونگ حدود هزار و هشتصد دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اتفاقا خیلی خاصه 😍 ادم خاص خودشم میخاد

  2. هرکسی لیاقت داشتن اینا رو نداره پس زیاد خودتو ناراحت نکن چون توام به گمونم از همون دسته ای

  3. اولیاش بدک نبودن ولی پاینیا خیلی مسخره بودن

  4. چیه این خدایی خیلی بده