اسمارت فون نوکيا لوميا 928 رسما معرفي شد

به نظر می رسید که اسمارت فون لومیا ۹۲۸ شرکت نوکیا در تاریخ ۱۴ May معرفی شود، اما این محصول جدید نوکیا امروز معرفی شد، اسمارت فونی که بطور اختصاصی برای Verizon در نظر گرفته شده است. لومیا ۹۲۸ دارای یک دوربین ۸.۷ مگاپیکسلی به همراه تثبت کننده نوری، لنز ۲۶ میلیمتری Carl Zeiss و دیافراگم F/2.0 است. برخلاف لومیا ۹۲۰، این مدل جدید دارای فلاش Xenon می باشد. لومیا ۹۲۸ تنها ۰.۵ میلیمتر ضخامت بیشتر نسبت به لومیا ۹۲۰ دارد.

این دستگاه توانایی ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰p در ۳۰fps و ضبط صدا با بلندی ۱۴۰dB با استفاده از میکروفون های HAAC خود را دارد. صفحه نمایش لومیا ۹۲۸ نیز نسبت به لومیا ۹۲۰ تفاوت هایی دارد. صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل و از نوع آمولد همراه با ClearBlack و حالت روشنایی بالا تا ۵۰۰ نیت از مشخصات آن می باشد، ضمن اینکه صفحه نمایش آن فوق العاده حساس است و دستکش و یا ناخن هم می توان به کار با آن پرداخت.

پروسسور ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی Krait، رمی ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و یک باتری ۲,۰۰۰mAh از دیگر مشخصات لومیا ۹۲۸ می باشد.

در بخش ارتباطی نیز ۴G LTE بسیار سریع Verizon همراه با وای فای dual-band، بلوتوث ۴.۰ و NFC از جمله امکانات موجود برروی دستگاه می باشند. لومیا ۹۲۸ همچنین قابلیت پشتیبانی از شارژ وایراس را دارد.

لومیا ۹۲۸ دارای برنامه های اختصاصی نوکیا از جمله HERE Drive+ worldwide SatNav, Nokia Music, Transit, City Lens و … هم می باشد. لومیا ۹۲۸ از تاریخ ۱۶ May و از طریق Verizon با قیمت ۱۰۰ دلار و بعد از ۵۰ دلار تخفیف با قراردادی ۲ ساله در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این اسمارت فون در رنگ های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود.


منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*