گوشی موتورولا وان

گوشی موتورولا وان با 4 گیگابایت رم در GeekBench رویت شد

گوشی موتورولا وان (Motorola One) با 4 گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته‌ای در وب‌سایت GeekBench رویت شد. موتورولا وان احتمالا به عنوان نسخه جهانی موتو پی 30 عرضه می‌شود.

روز گذشته، گوشی موتو P30 به صورت انحصاری برای بازار کشور چین معرفی شد. در طراحی این اسمارت فون نه‌تنها از نمایشگر ناچ آیفون ایکس الهام گرفته شده بود، بلکه موتورولا از کل طراحی پرچمدار اپل برای محصول جدید خود استفاده کرد. جدای از طراحی یکسان، انتظار می‌رود نسخه جهانی P30 در دو نسخه و با نام‌های “One” و “One Power” در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

تجهیز گوشی موتورولا وان به اندروید 8.1 اوریو

ما پیش‌بینی می‌کنیم گوشی موتورولا وان مشخصات فنی پایین‌تری در مقایسه با وان پاور داشته باشد. امروز هم این گوشی هوشمند در وب‌سایت بنچمارک‌گیری “GeekBench” رویت شده است تا ما از همین حالا از به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون 626 و 4 گیگابایت رم در آن مطلع شویم. همچنین به نظر می‌رسد گوشی های جدید موتورولا به صورت پیش‌فرض از اندروید 8.1 اوریو بهره خواهند برد. احتمالا این محصولات جدید بر پایه اندروید وان توسعه پیدا خواهند کرد؛ در این صورت، در زمان عرضه از اندروید 9 پای بهره خواهند برد یا حداقل نسخه جدید سیستم عامل شرکت گوگل را به محض ارائه، دریافت خواهند کرد.

گوشی موتورولا وان

متاسفانه این بنچمارک فاقد اطلاعات دیگر همچون اندازه صفحه نمایش یا دقت دوربین است. با این وجود، بر اساس شایعات قبلی می‌توان گفت گوشی موتورولا وان با نمایشگری کوچکتر از P30 توسعه پیدا می‌کند.

به هر صورت، موتورولا پی 30 این هفته روانه بازار چین می‌شود؛ در نتیجه باید منتظر اطلاعات بیشتری در مورد دیگر محصولات این کمپانی محبوب و قدیمی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با سلام
    من موتورولا وان رو تست کردم دو مورد حالم رو گرفت که تو ذوق میزنه یکی ابعاد کمی کوچکتر آن در مقایسه با سایر گوشی های میان رده میباشد. نکته دوم رنگ سفید با فریم کروم تو بازار ایران وارد نشده

  2. همش چهار گیگ ؟؟؟

  3. گوشیه خوبیه اگه اینجور که میگ باشه واقعا

  4. چرا فقط از پشت گوشی عکس گزاشته خو