عکس گوشی Google Pixel 3 XL

انتشار عکس گوشی Google Pixel 3 XL با نمایشگر بزرگ ناچ

عکس گوشی Google Pixel 3 XL در دنیای واقعی منتشر شد. ظاهرا پیکسل ۳ ایکس ال با طراحی ناچ استایل و اسپیکرهای استریو در بخش جلویی ساخته می‌شود.

اخیرا یکی از شهروندان تورنتو با انتشار تصویری از فردی که مشغول کار با گوگل پیکسل 3 ایکس ال است، توجه همگان را به خود جلب کرده است. از آنجایی که انتظار می‌رود گوشی های جدید گوگل در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) -که سومین سال متوالی است گوگل این تاریخ را برای معرفی موبایل های خود انتخاب می‌کند- به صورت رسمی معرفی شوند، چندان عجیب نیست اگر سازندگان بخواهند موبایل جدید خود را در شرایط واقعی آزمایش کنند.

در حالی که کاربر از یک قاب نسبتا بزرگ برای دور نگه داشتن شکل ظاهری گوشی از چشمان کنجکاو استفاده کرده است، ولی علائمی در عکس گوشی Google Pixel 3 XL وجود دارد که هویت دستگاه را تایید می‌کند. نخست، همانند پیکسل 2 ایکس ال، دو اسپیکر در بخش‌های بالایی و پایینی دیده می‌شود. شایعه شده است که پرچمدار آینده گوگل با نمایشگری 6.7 اینچی تولید خواهد شد و صفحه نمایش این تلفن هوشمند نیز بزرگ به نظر می‌رسد. همچنین، ما قادر به دیدن ناچ بزرگ و حاشیه‌های زیاد در بخش پایینی هستیم؛ انتظار می‌رود هر دو این موارد در نسل آینده وجود داشته باشد. در نهایت، با توجه به شکل مخصوص دکمه هوم در بخش پایینی، می‌توان گفت دستگاه در حال اجرای اندروید 9 پای است.

زاویه تصویر برای مقایسه گوشی با ویدیویی که پیش‌تر لو رفته بود، کمی دشوار است. اما اگر واقعا پیکسل 3 ایکس ال با همین طراحی رونمایی شود، آیا از خریداران این تلفن هوشمند خواهید بود؟

عکس گوشی Google Pixel 3 XL

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مثل بقیه شونه دیگه زیاد تعریفی نیست