پیشگویی دخالت فرازمینی ها

پیشگویی دخالت فرازمینی ها در نابودی جهان و آخرالزمان

پیشگویی دخالت فرازمینی ها در پایان حیات بر روی زمین و رسیدن به آخرالزمان از جمله پیش بینی هایی است که اخیرا رواج پیدا کرده و موجی از هیجان و ترس را در میان علاقمندان به این دسته از پیشگویی ها ایجاد کرده است.

پیشگویی های مربوط به نابودی زمین و آخرالزمان، توجهات بسیاری را به خود جلب می کنند. البته همه آنها در نهایت بی اعتبار شدند، زیرا زمین به حیات خود ادامه داد، با این وجود باز هم از گوشه و کنار جهان شاهد ترویج پیشگویی های جدید هستیم. پیشگویی دخالت فرازمینی ها موردی است که اخیرا توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

پیشگویی دخالت فرازمینی ها در نابودی جهان و آخرالزمان

دخالت فرازمینی های در نابودی جهان می تواند یک پیشگویی جذاب برای علاقمندان به مباحث آخرالزمانی باشد. پیشگویی جدید نابودی زمین را در یکی از روزهای سال ۲۰۲۱ تصور می کند و معتقد است در این سال زمین برای همیشه غیرقابل زندگی و حیات خواهد شد.

پیشگویی دخالت فرازمینی ها در سال ۲۰۲۱

پیشگویی دخالت فرازمینی ها در نابودی جهان و آخرالزمان

پیشگویی دخالت فرازمینی ها تاکید دارد که در یکی از روزهای سال ۲۰۲۱  شاهد حمله نیروهای فرازمینی به زمین خواهیم بود. حمله بیگانگان بسیار گسترده و بی رحمانه خواهد بود.

پیشگویی جدید همچنین عنوان می کند که قبل از نابودی زمین صداها و نورهای قدرتمندی از سوی آسمان به زمین ارسال می شوند. از سوی دیگر شاهد تغییراتی در ستارگان و ماه خواهیم بود که منجر به گسترش وحشت در میان مردمان سراسر جهان خواهد شد. خورشید نیز دستخوش تغییراتی می شود که نزدیک شدن آخرالزمان را یادآور می گردد.

پیشگویی اخیر تاکید دارد که نشانه های مختلفی برای نابودی زمین و آخرالزمان وجود دارد که ۷ مورد آنها تاکنون محقق شده که از جمله این موارد می توان به دو جنگ جهانی اول و دوم، زمین لرزه های مختلف، قحطی و شیوع چندین بیماری خطرناک اشاره کرد. ۵ مورد نیز در حال تحقق هستند و البته ۱۵ نشانه دیگر هنوز محقق نشده اند و باید منتظر نمایان شدن آنها در آینده باشیم.

همانطور که قبلا اشاره شد، پیشگویی های مختلفی از سراسر کره زمین طی یک قرن گذشته در خصوص نزدیک شدن انسان به پایان جهان و نابودی زمین صورت گرفت که هیچ یک از آنها کوچکترین اعتباری نداشتند، زیرا شاهد رخ دادن کوچکترین اتفاقی که پیشگویی شده نبودیم و زندگی همچنان جاری است.

البته دخالت فرازمینی ها به موردی اشاره دارد که می تواند از هم اکنون خود منجر به ابطال این پیشگویی شود. بر اساس دیدگاه مورد اخیر، نشانه های آخرالزمان از سال ۲۰۱۸ شروع خواهد شد. بسیاری معتقدند که تاکنون چندین ماه از سال ۲۰۱۸ گذشته است و هیچ نشانه مشکوکی دال بر نزدیک انسان به آخرالزمان مشاهده نشده است و بر این اساس کلیه پیشگویی دخالت فرازمینی ها در نابودی زمین موضوعی تخیلی است و از هم اکنون ابطال آن مشخص شده است.

پیشگویی دخالت فرازمینی ها در نابودی جهان و آخرالزمان

هر چند پیشگویی های مربوط به آخرالزمان هیجان و ترس اولیه خود را از دست داده است، با این وجود نمی توان متاثر شدن انسان از آنها را انکار کرد. حتی در موارد خاصی بعضی از این پیشگویی ها شکلی جدی به خود می گیرند و رسانه ها نیز با دامن زدن به آنها زمینه را برای باورپذیری بیش از پیش آنها فراهم می کنند.

هر یک از این پیشگویی ها نشانه های خاصی را به عنوان نشانه های نزدیک شدن به آخر الزمان معرفی می کنند. از سوی دیگر در پیشگویی های مختلف عامل یا عواملی برای نابودی زمین مورد اشاره قرار می گیرند.  مورد اخیر عاملی را معرفی کرده است که در بسیاری از داستاهای علمی و تخیلی و نیز در فیلم های هالیوودی بسیاری به آن پرداخته است. اینکه زمین مورد هجوم موجوداتی از سیارات دیگر قرار گیرد همواره مورد توجه و علاقه انسان بوده است و همه ما با سناریوهایی از جمله حمله مریخی ها به زمین و یا تسلط موجوداتی از کرات دیگر بر روی زمین به منظور استفاده از ذخایر انرژی آن آشنا هستیم.

به هر حال پیشگویی های مربوط به پایان جهان همواره با جذابیت خاصی همراه خواهد بود  و نمی توان منکر تاثیر آنها در میان افراد جامعه بود، زیرا شاهد هستیم که با وجود بی اعتباری همه پیشگویی های پیشین، باز هم استقبال از موارد جدید کم نیست و همچنان مورد توجه قرار می گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

23 دیدگاه

  1. فرازمینی ها از زمین محافظت میکنند ناراحتی فرازمینی ها از انسان کاوش در فضا هست

  2. سلام..حقیقت اینه که با توجه به نظرات شما ،حدستون درسته

    پی به اطلاعاتی در مورد فرازمینی ها بردم

  3. سلام..حقیقت میدونم

  4. سلام
    لطفاً کتاب رو برام بفرستین
    با سپاس!

  5. شما میگین خدا بخواد یا نخواد .کتاب و نوشته های دین خودتو زیر سوال نبر .
    تو قرآن مگه نیومده خدا انسان رو در اختیار خود گذاشته .
    بعدشم این مسعله ربطی نه به دین داره نه هر چیز دیگه ای .
    شما میگین آزمایش یا جاسوس آمریکا این سفینه ها
    آمریکا الان گیرم داره زمان قدیم هم مگه داشت سفینه .
    خیلی از قدیمی ها هم دیدن دیگه الکی ربط ب کشوری نده عقلت چی میگه .
    همونطور که ما زندگی میکنیم در این زمین .مطمعم باش احتمال اینم هست که در جای دور جهان هم افراد دیگه ای زندگی کنند .خودمونو الکی گول نزنیم در حالی که همه کردم دیدن.خودمو دیدم چند سال پیش.
    آمریکا همچنین سفینه ای نمبتونه درست کنه که در صدم ثانیه دور بشه .بدون صدا اینش جالبه
    مطمعن مطمعن باش .انقدر جهان پیشرفت نداشته که همچنین چیزی بسازه و جاسوسی کنه .هنوز ب اون درجه علمی نرسیدن.
    دوران تحصیل ابتدایی یک معلمی داشتیم میگفت اگه بر فرض بتونیم با اورانیم سوخت درست کنیم. میتونیم با مثلا یک گرم اورانیم یک سال سوخت یک کشتی رو مهیاد کنیم .سوخت بیصدا فقط میتونه اورانیم یا چیزی شبیه این باشه .
    آمریکا هم از اورانیم ایران خیلی میترسه .نع فقط برای بمب هسته ای .خیلی چیز های دیگه .وقتی بتونی باهاش خیلی کارها کنی یا ب عنوان سوخت استفاده کنی .دیگه نیازی به بنزین یا برق نداری که وسیله رو جابه جا کنی .کل سیستم تجارت دنیا مخصوصا آمریکا که انبوه نفت انبار کرده به فنا میره .خیلی از فیلم های که میبینیم مخصوصا تخیلی اینا همش احتمالاته .شدنیه. اما فراتر از علم اکنون میخواد .ما این همع که میگیم علم داریم .هنوز به نصف هم نرسیدیم .همونطور که میگن ایران پنجاه سال از آمریکا عقبه .آمریکا هنوز به درجه کامل نرسیده . آمریکا منطقه جاسوسی میتونه داشته باشه اما ما نمیتوانیم .یک کشور کاملا هیز و تشنه .

  6. هر کس حقیقت رو میخواد بفهمه ایمیلش رو برام بفرسته تا کتابم رو براشون بفرستم
    جوابها همه اونجاست

  7. این دنیا چقدر بی جواب هستش توی کهکشانی که برای خدا اندازه مورچس ما موندیم حتی ما از زمین هم زیاد نمیدونیم چه برسه جهان هستی

  8. مستند ناشناخته ها رو ببینید جواب همه سوالاتونو درمورد فرا زمینی ها میگیرید این مستند عالیه از دستش ندید

  9. موجودات فضایی یک سلول این دنیا نمی شند منظورم را می فهمید چی میگم

  10. این نقشه گلوبالیست ها بود برای ایجاد آماگدون ساختگی یا همین اخر زمانی که شما گفتید. نقشه آنها این بود که خودشان با یوفوهایی که دارند یک حمله ساختگی از فرازمینی ها درست کنند که به مردم حمله می کنند و در آن اینبار واقعی کلی از مردم از بین بروند و شهرها نابود شود و در واقع یک ریست برای کره زمین که دوباره آنها که ماندند با یک دین ساختگی آنها بنام نیو ایج (که الان در بین خیلی ها رایج شده ) دوباره انسانها از صفر آغاز کنند. این برنامه بارها در زمین گویا تکرار شده است. با کمک خداوند نقشه اینها تا به حال عملی نشده است. یکی همین کمک خدواند و دیگری اینترنت که باعث شد این اطلاعات به دست مردم برسد و آگاه شوند وگرنه همه گیج بودند و متوجه نبودند. هر فردی هم که می آمد و می گفت به او نشن تئوری توطئه می زدند و بعد فرد از بین می بردند. هنوز هم هستند کسانی که نمی توانند قبول کنند ولی روز به روز مردم بیشتر متوجه میشوند.

    • جناب همیشه مخالف با ایران

      داداش حتما مطمئنی که قبل این کامنت فالوت ۴ بازی نکردی چون حرفات دقیقا داستان اون بازی هست .تو بازی (یکی از عمد بمب هسته ای رو منفجر کرد و مقداری از آدم ها رو هم زنده نگه داشت برا آینده ).

  11. تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته همه چی سر جاشه اینا همش چرت و پرته

  12. دنیا رو خود بشر نابود میکنه

  13. اینا هر روز یه چیز مسخره درست میکنن که ازش دوتا فیلم بسازن