گلکسی نوت 9

نمایش تبلیغات ناخواسته گلکسی نوت 9 بر روی گوشی های قدیمی سامسونگ

به تازگی بر روی گوشی های قدیمی سامسونگ پیام‌هایی تبلیغاتی از گلکسی نوت 9 پرچمدار جدید این شرکت دیده می‌شود! این در حالی است که کاربران به شدت عصبانی بوده و اعلام کرده‌اند نمایش تبلیغات سامسونگ گلکسی نوت ۹ بر روی گوشی های قدیمی سامسونگ بدون اجازه بوده است.

نمایش تبلیغ آن هم به صورت ناخواسته، جزو آزاردهنده‌ترین اتفاقاتی است که ممکن است برای کاربران گوشی های هوشمند رخ بدهد. آن‌ها تلاش می‌کنند به منظور جلوگیری از نمایش این دسته از تبلیغات، نسخه‌های پولی بازی‌ها و یا اپلیکیشن‌های مورد نیازشان را خریداری کرده و یا به طور کامل قید استفاده از آن‌ها را می‌زنند. آزار تبلیغات زمانی بیشتر می‌شود که آن‌ها توسط اپراتورهای موبایل و یا خود شرکت سازنده گوشی منتشر شوند، شرکت‌هایی که بیش از هر مجموعه دیگری به آن‌ها اعتماد دارید.

سامسونگ جزو شرکت‌هایی است که در برخی مواقع به حریم خصوص کاربرات احترام نگذاشته و بدون اجازه آن‌ها اقدام به نمایش تبلیغات محصولات تازه معرفی شده‌اش می‌کند. چنین اتفاقی به تازگی برای کاربران گوشی های قدیمی سامسونگ رخ داده و برای آن‌ها از طریق نوتیفیکیشن، تبلیغ گلکسی نوت 9 نمایش داده شده است.

کاربری با نام AlanRosenthal در ردیت، با اعلام چنین خبری اعلام کرد سامسونگ حتی پیشنهاد تخفیف نیز به کاربران کنونی خود نداده است و در تبلیغات ناخواسته گلکسی نوت 9 بر روی گوشی های قدیمی سامسونگ تنها شاهد عبارت «هم‌اکنون پیش خرید کنید» هستیم.

تبلیغ گلکسی نوت 9

اگر شما نیز مالک یکی از مدل‌های 2017 و به قبل سامسونگ بوده و به تازگی چنین نوتیفیکیشن تبلیغاتی دریافت کرده‌اید، این موضوع را با دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ کاربراش رو هم مثل خودش ابله میبینه.

  2. ای هی حالا تبلیغشتو گوشی نباشه جاها دیگ به حد کافی هست

  3. یک درصد فک کن ناخاسته باشه.اینا همش سباست کاریشونه

  4. دیگه تبلیغ نکنه کی میخاد تبلیغ کنه