گوشی زد تی ای اکسون 9 در نمایشگاه ایفا 2018

ملاقات با گوشی زد تی ای اکسون 9 در نمایشگاه ایفا 2018

زد تی ای اکسون 9 (ZTE Axon 9)، گوشی پرچمدار آینده کمپانی زد تی ای است که در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی خواهد شد. زد تی ای اکسون ۹ جانشین اکسون ۷ خواهد شد.

آخرین گوشی پرچمدار کمپانی زد تی ای، اکسون 7 نام داشت. حال گفته می‌شود می‌توانیم در نمایشگاه ایفا 2018 با گوشی جدید زد تی ای اکسون 9 این شرکت ملاقات کنیم.

حساب توییتری منتسب به دیوایس های زد تی ای بنا به دلایلی که مشخص است (درگیری‌های حقوقی با آمریکا به خاطر کمک به ایران)‌ طی چند ماه گذشته عملا غیرفعال بوده است، اما پس از آن که مدیران ZTE ابراز ندامت کرده و بار دیگر فعالیتشان را در ایالات متحده از سر گرفتند، روز گذشته این کمپانی دعوتنامه‌هایی را برای معرفی محصولات جدید خود در نمایشگاه ایفا 2018 ارسال کرده‌اند.

البته در اینجا هیچ اشاره‌ی دقیقی به معرفی یک گوشی هوشمند بین 9 لی 14 شهریور ماه که نمایشگاه IFA در برلین برگزار می‌شود نشده است و این تولیدکننده تجهیزات مخابراتی اطلاعاتی از این بابت در دعوتنامه ارسالی به انتشار نرسانده است. ما فقط می‌توانیم انتظار تماشای عبارت «پیشگام نوآوری های 5G» را بر روی غرفه‌ی این کمپانی در نمایشگاه مذکور داشته باشیم که می‌تواند به مسائل شبکه‌های نظری با سرعت بالا مربوط شود.

اما به طور جداگانه اینطور به نظر می‌رسد که دعوتنامه ارسال شده برای اصحاب رسانه، متعلق به یک رویداد خبری در تاریخ 8 شهریور ماه و در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت برلین خواهد بود. پس واضح است که ZTE می‌خواهد توجه مخاطبانش را به معرفی یک محصول اسرار آمیز جلب کند.

گوشی زد تی ای اکسون 9 در نمایشگاه ایفا 2018

در دعوتنامه ارسالی از سوی کمپانی ZTE برای نمایشگاه IFA 2018 یک عدد 9 بزرگ را می‌توان مشاهده کرد. زد تی ای اکسون 9 و اکسون 9 پرو گوشی های هوشمندی هستند که شایعات آن‌ها از چندین ماه گذشته آغاز شد، اما حتی اگر زد تی ای قصد عرضه آن‌ها را هم داشت، به خاطر مسائل حقوقی که بین آن‌ها و ایالات متحده به وجود آمده بود عملا نمی‌توانست این دو محصول جدید را روانه‌ی بازار آمریکا که یکی از مهم‌ترین بازارها برای زد تی ای است کند.

حالا زد تی ای این مشکل را پشت سر گذاشته و مردم انتظار دارند تا پس از یک وقفه‌ی طولانی مدت، با پرچمدار نسل جدیدتر از گوشی اکسون 7 ملاقات کنند. متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیاتی از گوشی های زد تی ای اکسون 9 و اکسون 9 پرو در دست نیست؛ اگرچه ممکن است این شرکت بخواهد بار دیگر یک گوشی با طراحی تاشو لمسی مشابه زد تی ای Axon M که سال گذشته میلادی معرفی شد را روانه‌ی بازار کند!

گجت نیوز به طور کامل تمامی اخبار و رویدادهای نمایشگاه ایفا 2018 را تحت پوشش خبری خود خواهد داد. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این دیگ چیه؟ از کجا پیداش شد یهو نداشتیم😑😑

  2. انقد روز به روز گوشیا جدید و برند های جدید میا هی دیگ مخ ادم نمیکشه اسمشونو حفظ کنه