گوشی های دارای برند اچ تی سی

ساخت گوشی های اچ تی سی به شرکت‌های دیگر واگذار می‌شود

گوشی های دارای برند اچ تی سی مدت‌ها است فروش بسیار بدی را تجربه می‌کنند. بر اساس گزارش‌های جدید، شرکت اچ تی سی قرار است تولید گوشی هوشمند برای خودش را متوقف کرده و ساخت گوشی های اچ تی سی را به دیگر شرکت‌ها واگذار کند.

اچ تی سی که روزی یک تنه نماینده کل دنیای اندروید بود، سال‌ها است با مشکلات زیادی رو به رو شده و سهم آن از بازار موبایل به مقدار بسیار ناچیزی کاهش پیدا کرده است. سهم گوشی های دارای برند اچ تی سی در بازار گوشی هوشمند روز به روز کاهش پیدا کرده و شرکت به همین دلیل ضرر بیشتر و بیشتری را متحمل می‌شود. حتی عرضه گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس نیز کمکی به بهبود اوضاع این شرکت نکرده است.

برو‌ن‌سپاری ساخت گوشی های اچ تی سی

گفته می‌شود یک مدل میان‌رده از خانواده U12 با پسوند لایف در راه است. این گوشی که قرار است در پاییز سال جاری معرفی و عرضه شود، به دست خود اچ تی سی ساخته نخواهد شد. کاربر LlabTooFeR در توییتر که پیشتر نیز اطلاعات صحیحی در اختیارمان پیرامون گوشی های اچ تی سی قرار داده بود، این خبر را منتشر کرده است.

به این ترتیب، طراحی محصولات توسط خود شرکت صورت خواهد گرفت، اما از این به بعد، ساخت گوشی های اچ تی سی به دست دیگر شرکت‌ها سپرده می‌شود تا به این ترتیب امکانات تولید و کارمندان این شرکت تایوانی درگیر فرآیند تولید گوشی های هوشمند نشوند.

در حال حاضر اچ تی سی یو 12 لایف تنها محصولی است که شرکت قصد دارد ساخت آن را به سازنده دیگری بسپارد. استراتژی کلی ساخت گوشی های اچ تی سی بعد از برآورد کردن میزان سوددهی و یا ضرردهی این روش بنا خواهد شد. باید دید در صورت شکست خوردن این طرح، اچ تی سی چه استراتژی دیگری در پیش خواهد گرفت. آیا ممکن است این شرکت به طور کامل قید ساخت گوشی های اچ تی سی را بزند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یعنی واقعا انقد ضعیف بود

  2. عه اینم بالاخره ورشکست شد