گوشی موتورولا وان

مشخصات فنی گوشی موتورولا وان توسط وب سایت TENAA فاش شد

گوشی موتورولا وان (Motorola One) بعد از ظاهر شدن در بنچمارک گیک بنچ، این مرتبه در وب سایت TENAA رویت شده است. اگرچه این بنچمارک اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی موتورولا وان در اختیارمان قرار نداد، اما TENAA اطلاعات کامل این گوشی را فاش کرد.

گوشی موتورولا وان نسخه‌ای اقتصادی از گوشی معرفی نشده موتورولا وان پاور محسوب شده و به تازگی در وب سایت TENAA رویت شده است. شماره مدل آن XT1941-2 بوده و دارای یک نمایشگر 5.88 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل خواهد بود. این رزولوشن نشان می‌دهد نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش 19:9 است.

این در حالی است که اندازه نمایشگر مدل پاور 6.2 اینچی بوده و از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. گوشی موتورولا وان از تراشه اسنپدراگون 625 قدرت گرفته و از نظر حافظه، سه نسخه برایش در دسترس است. نسخه‌های دارای 3 گیگابایت، 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم آن به ترتیب دارای 32، 64 و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهند بود.

تصاویر گوشی موتورولا وان

اگرچه به دوگانه بودن دوربین اصلی و سلفی گوشی موتورولا وان اشاره شده است، اما اطلاعات دقیقی درباره جزییات این ماژول‌ها در دسترس نبوده و به ذکر حداکثر رزولوشن 13 مگاپیکسل برای دوربین اصلی و 8 مگاپیکسل برای دوربین سلفی بسنده شده است. باتری گوشی موتورولا وان دارای ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپر ساعت است، در حالی که انتظار می‌رود این ظرفیت برای نسخه پاور به 3780 میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کند. گوشی موتورولا وان تحت برنامه اندروید وان عرضه می‌شود، به همین دلیل دارای نسخه‌ای سبک از یکی از جدیدترین سیستم عامل‌های پلتفرم موبایل گوگل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دنیای گوشی سازی هم همش شده اسکی رفتن و کپی

  2. چقدر پهن و بیریخته .ایفون کی اینجوریه بابا

  3. از ایفون اسکی رفته خدایی

  4. لامصب خیلی خوشگله