ایسوس استریکس اسکار 2

لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس اسکار 2 معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس اسکار 2 (ASUS Strix SCAR II) با یک نمایشگر 17.3 اینچی معرفی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس اسکار 2 پرداخته و قابلیت‌ها و مشخصات فنی آن را ارزیابی می‌کنیم.

ایسوس چندی پیش لپ تاپ‌های 15 اینچی جدیدی را از سری Zephyrus S معرفی و ادعا کرد آن‌ها نازک‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ دنیا به شمار می‌روند. اگر به عنوان یک گیمر حرفه‌ای تصور می‌کنید ابعاد 15 اینچ کوچک محسوب می‌شود، باید به فکر خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس استریکس اسکار 2 که به تازگی معرفی شده است باشید.

طراحی بی‌نظیر ایسوس استریکس اسکار 2

ایسوس مدعی شده لپ تاپ گیمینگ استریکس اسکار 2 نخستین لپ تاپ مخصوص بازی 17.3 اینچی است که عرضی کمتر از 40 سانتی‌متر دارد. این مرتبه شرکت به جای ضخامت دستگاه، بر روی عرض آن تمرکز کرده است، به این معنی که ایسوس استریکس اسکار 2 دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر است. به همین دلیل، اگرچه نمایشگر فول اچ‌دی این محصول 17.3 اینچ اندازه دارد، اما در بدنه یک لپ تاپ عادی 15 اینچی گنجانده شده است.

ایسوس استریکس اسکار 2

از نظر پردازنده، به خریداران ایسوس استریکس اسکار 2 دو حق انتخاب داده شده تا از بین پردازنده اینتل Core i7 مدل 8750H و 8300H یکی را انتخاب کنند. امکان افزایش حافظه رم تا 32 گیگابایت وجود داشته و می‌توان یک هارد اس اس دی 512 گیگابایتی داخل این لپ تاپ گیمینگ قرار داد. اما قوت قلب خریداران این لپ تاپ مخصوص بازی، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 به شمار می‌رود که به 6 گیگابایت حافظه GDDR5 VRAM مجهز شده است.

کیبورد ایسوس استریکس اسکار 2 تمام سایز است، به این معنی که با وجود حفظ تقریبی اندازه‌ها، برای اعداد قسمتی جداگانه در سمت راست وجود دارد. متاسفانه هنوز درباره قیمت ایسوس استریکس اسکار 2 خبری در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دم ایسوس گرم خداییش حرف نداره

  2. با گیم بلکه بتونیم یکم از بدبختیا زندگی فاصله بگیریم

  3. همه چی داره گیمینگ میشه ها