دوربین هواوی پی 20 پرو

مقایسه دوربین هواوی پی 20 پرو با اکسپریا XZ2 پریمیوم (گجت تی وی)

در گجت تی وی امروز قصد داریم عملکرد دوربین هواوی پی 20 پرو را با سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم مقایسه کنیم. تصور می‌کنید عکاسی با کدام‌یک از این پرچمداران قدرتمند، لذت‌بخش‌تر است؟

این روزها دوربین گوشی های هوشمند، روز به روز بهتر از قبل می‌شود و ما همواره شاهد معرفی فناوری های جدید توسط شرکت‌های مختلف هستیم. هواوی با گوشی قدرتمند P20 Pro، سیستم دوربین سه گانه را برای نخستین بار در یک موبایل به کار برد تا شاهد عملکردی خیره‌کننده از پرچمدار چینی‌ها باشیم. سونی که خود سازنده و تامین‌کننده سنسورهای دوربین بسیاری از پرچمداران بازار است هم با اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم، برای اولین بار از دوربین دوگانه پشتی استفاده کرد.

سیستم دوربین هواوی پی ۲۰ پرو از یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، یک سنسور مونوکروم 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و هم‌اکنون با امتیاز 109 در جایگاه نخست بنچمارک DxOMark قرار گرفته است. سلفی‌بازان هم می‌توانند از دوربین جلویی 24 مگاپیکسلی استفاده کنند. در سوی دیگر، اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم هم از یک دوربین 19 مگاپیکسلی رنگی در کنار دوربین 12 مگاپیکسلی مونوکروم در بخش پشتی بهره می‌برد و بخش جلویی آن نیز میزبان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

اما جدای از تعداد سنسورهای دوربین در بخش پشتی، آیا کمپانی بزرگ سونی می‌تواند پرچمدار هواوی را در این نبرد سخت شکست دهد؟ برای یافتن پاسخ این سوال، پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو را تا انتها تماشا کنید.

مقایسه دوربین هواوی پی 20 پرو با پرچمدار سونی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. من خودم قبول دارم دوربین های سونی معروفه ولی انصافا دوربین جلوی p20خیلی بهتر بود لرزش گیر اپتیکالش عالی عملکرد تفکیک وکیفیت نورشم عالی بود دوربین جلوش که با سونی اصلا قابل مقایسه نبود
    دوربین اصلی هم توی تونل با نور کم خیلی روشن ترو شفاف تر از سونی بود بعد اگه دقت کرده باشین وقتی که از مکان تاریک به مکان روشن میره خیلی خوب نورو تنظیم میکنه بعدش تصاویر ریزی که فاصله زیادی باهاشون داشت شفاف نشون میداد وتار نمیکرد که این یکی از نکات قوت p20 محسوب میشه. درکل p20 گوشیه کاملیه از هر نظر.

  2. واقعا تو بیشتر از ۹۵ درصد تصاویر سونی بهتر و طبیعی تر بود نسبت به هواوی که اینم میشه گذاشت پای تجربه سونی

  3. واقعا دیگ سونی نیاز به مقایسه نداره .مسلما خیلی طبیعی تر و بهتر از هواوی عکس میگیره

  4. هوآوی خوب بودا ولی خیلی مصنوعی نشون میده انگار فتوشاپه

  5. با سلام کاش روی ویدیو توضیح صدایی هم بود تو عملکرد دوربین به نظر من سونی بهتر بود چون 1 با یک دوربین کمتر بود 2 تصاویر رنگ واقعی داشتن 3 جزیات بیشتری را ضبط میکردن. دو مشگل هم دوربین سونی داشت 1 زوم دو برابر که تصاویر تار میشد 2 میزان نور گیری دوربین که در تونل مشاهده شد. ولی در کل سونی بهتر بود. با تشکر از گجت نیوز

  6. دوربین سونی عالی بود هواوی با ai خیلی غیر واقعی عکس میگیره پر رنگ میکنه فقط رنگا الکیه واقعی نیست 😐😐

  7. سلطان دوربین p20proهیش کی درحدش نیست xz3هم بهش نمی رسه چه برسه به xz2p