تلویزیون های ال جی

اضافه شدن تصاویر فصلی زیبا در گالری تلویزیون های ال جی با همکاری TripAdvisor

با همکاری ال جی و وب سایت مسافرتی TripAdvisor، تصاویر فصلی زیبا در حالت گالری تلویزیون های ال جی OLED و Super UHD اضافه شده‌اند که شما می‌توانید از طریق فرمان صوتی آن‌ها را فعال کرده و یک تابستان دلچسب و تماشایی را در خانه خود تجربه کنید.

شرکت ال جی الکترونیکس اعلام کرد که آثار هنری جدیدی را با مضمون «آفتاب خیس» برای تلویزیون های OLED و Super UHD ال جی سال 2018 ارائه کرده است. مشتریان می‌توانند با استفاده از حالت گالری در تلویزیون های ال جی خود از تصاویر فصلی زیبا و فعال‌سازی آن از طریق فرمان صوتی لذت ببرند.

منبع این تصاویر، شریک جدید ال جی یعنی وب سایت مسافرتی جهانی TripAdvisor است. افرادی که تلویزیون های جدید OLED و Super UHD ال جی را خریده یا می‌خرند می‌توانند تنها با فرمان صوتی خود این تصاویر تابستانی زیبا و حیرت‌انگیز را در صفحه تلویزیون به نمایش دربیاورند.

تلویزیون های ال جی

حالت گالری (Gallery mode) اولین بار در تلویزیون های OLED ال جی رونمایی شد و اکنون با آغاز سال جاری، در تلویزیون های Super UHD ممتاز و پیشرفته ال جی نیز تعبیه شده است. مناظر زیبا به ترتیب فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان به دارندگان تلویزیون های ال جی امکان می‌دهد تا با کمک وب سایت TripAdvisor سفری خیالی به مشهورترین، بکرترین و حیرت‌انگیزترین اماکن دیدنی دنیا داشته باشند.

بیش از ده‌ها تصویر تابستانی از جزایر یونان تا کاراییب و بسیاری از مقاصد گردشگری دیگر در میان این گالری وجود دارد. تصاویر پاییز و زمستان با از راه رسیدن فصل‌های آتی به روز خواهند شد تا در مجموع، گالری کنونی را که شامل 50 عکس شگفت‌انگیز است کامل کنند.

تم‌های تابستانی در تلویزیون های ال جی

دسترسی به تصاویر جدید دیگر از این ساده‌تر نمی‌شود. تم «تابستان خنک» را فقط می‌توان با گفتن جمله «تابستان خنک را در گالری به من نشان بده» یا  Show me cool summer in Gallery پخش کرد تا پلتفرم هوشمند LG ThinQ فورا تصاویر را به شما نشان دهد. این تم‌های تابستانی یک ویژگی افزوده برای تلویزیون های ال جی محسوب می‌شود که از نظر کیفیت تصویر شهرت جهانی دارد؛ تصاویری که قرار است پاهایتان را از روی زمین بلند کرده و شما را به سوی مکانی خیلی خیلی دورتر از جایی که هستید پرواز دهد. خودتان را به طور کامل در تعطیلات و خوش‌گذرانی غرق کنید، آب و هوای مکان مورد نظرتان را چک کنید، تصاویر آخرین باری که به آنجا سفر کرده‌اید را تماشا کنید یا به دستگاه‌های دیگر متصل شوید. تمام این کارها را می‌توانید از همان زمانی که صفحه نمایش تصاویر تابستانی را در معرض دیدگان شما قرار می‌دهد انجام دهید.

تلویزیون های ال جی

از موسیقی اختصاصی این تصاویر لذت ببرید یا از طریق تلفن هوشمند و تبلت خود آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را با تصاویر تابستانی ادغام کنید تا تجربه‌ای واقعا آرام‌بخش و بی‌نظیر را تجربه کنید. حتی می‌توانید با کمک فناوری یکپارچه‌سازی صدا با عنوان LG Sound Sync برای اتصال تلویزیون ال جی به بلندگوی بلوتوث یا سیستم سینمای خانگی بهره ببرید تا تجربه صدا را شگفت‌انگیزتر و غوطه‌ورکننده‌تر از همیشه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اتفاقا تو این دور و زمونه قلب پاک هیچ کاری رو پیش نمیبره باید پلید باشی

  2. چ کارایی میکنن خدایی

  3. تولید ایرانیش در راه است

  4. هرچیزی طبیعیش خوبه
    اینجوری هیچ لذتی‌نداره