گوشی جدید نوکیا

نخستین نمونه عکس‌های ثبت‌شده با دوربین گوشی جدید نوکیا منتشر شدند

نخستین نمونه از عکس‌های ثبت‌شده با دوربین گوشی جدید نوکیا توسط Nokia Mobile India در اینستاگرام منتشر شد. آیا فنلاندی‌ها از یک پرچمدار جدید رونمایی می‌کنند یا نسخه جهانی نوکیا X6 رونمایی خواهد شد؟

اچ ام دی گلوبال با اعلام زمان معرفی «مورد انتظارترین موبایل»، در کانون توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگرچه برخی کاربران معتقدند فنلاندی‌ها از گوشی پرچمدار نوکیا 9 پرده خواهند برداشت، اما این احتمال نیز وجود دارد که مدیران در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) نوکیا X6 را معرفی کنند؛ اسمارت فونی که در حال حاضر فقط در بازار چین عرضه می‌شود.

توجه داشته باشید که این رویداد در کشور هند برگزار خواهد شد؛ در این صورت، ما در رابطه با مورد انتظارترین گوشی برای بازار هند صحبت می‌کنیم. بعد از اعلام تاریخ معرفی این گوشی، اچ ام دی با انتشار چندین عکس از «هفته مد لاکمه» که ظاهرا با این تلفن هوشمند ثبت شده‌اند، باز هم خود را به تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها تبدیل کرده است.

تمام این تصاویر توسط حساب اینستاگرام رسمی Nokia Mobile India منتشر شده‌اند. HDM Global هیچ برنامه‌ای برای نمایشگاه IFA 2018 ندارد و هنوز مطمئن نیستیم که آیا مدیران، پرچمدار دیگری را تا پایان سال معرفی خواهند کرد یا نه.

نمونه تصاویر ثبت‌شده با گوشی جدید نوکیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خوب کیفیتی داره از نوکیا بعید بود همچین چیزی تولید کنه

  2. حالا مدل عکس قشنگتر از این نبود؟

  3. عکس های خوبی انداخته

  4. دوتا زن گذاشتن واقعا متاسفم براشون