تکنولوژی فست شارژ

تکنولوژی فست شارژ یا شارژ سریع چیست و چگونه کار می‌کند؟ (گجت تی وی)

امروزه تکنولوژی فست شارژ یا شارژ سریع (Fast Charge) توسط بسیاری از اسمارت فون ها پشتیبانی می‌شود؛ اما آیا با نحوه عملکرد این سیستم آشنا هستید؟

قطعا ظرفیت پایین باتری، عمده‌ترین مشکل تلفن های هوشمند است و ما نمی‌توانیم با یک بار شارژ، برای چند روز یا چند هفته از موبایل خود استفاده کنیم. هرچند، خوشبختانه فناوری به جایی رسیده است که به شما اجازه می‌دهد گوشی خود را در مدت زمانی کوتاه شارژ کنید. تکنولوژی فست شارژ تنها به یک نوع خاص محدود نبوده و شرکت‌های مختلف، نسخه‌های اختصاصی خود از این فناوری را دارند. به عنوان نمونه، این سیستم در گوشی های وان پلاس با نام “Dash Charge” شناخته می‌شود، در حالی که کوالکام فناوری “Quick Charge” را برای بالا بردن سرعت شارژ گوشی ارائه می‌کند.

در گجت تی وی امروز قصد داریم نگاهی دقیق و عمق به مفهوم این فناوری و عملکرد آن داشته باشیم. در ادامه، از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط Boost master ایسوس ■

  2. خیلی برام جالب بود که حتی اسمی از فناوری سوپرشارژ هواوی نیاورد با اینکه به جرعت میشه گفت، اگر از دش شارژ وان پلاس سریع تر نباشه مسلما کند تر هم نیست، به عنوان مثال گوشی وان پلاس 5t فقط10 دقیقه زودتر از میت 10 پرو شارژ میشه، و این در حالیه که میت 10 پرو باتری 4000 میلی آمپری داره، در صورتی که وان پلاس باتری 3300 میلی آمپری، پس خیلی راحت میشه به این نتیجه رسید که سوپر شارژ هواوی اگر بهترین تکنولوژی شارژ سریع نباشه قطعا یکی از بهترین هاست، و تکنولوژی های فست شارژ سامسونگ و کوییک شارژ کوالکام هنوز کار دارن تا به دش شارژ و سوپر شارژ برسن، عزیزان اگر قبول ندارید لطفا قبل از اینکه منفی بدید یه نگاه به مقایسه های فراوانی که توی یوتیوب هست بندازید، سپاس از سایت خوب گجت نیوز

  3. هرچی هست خیلی چرته چون زود خالی میکنه