گوشی ویوو ایکس 23

گوشی ویوو ایکس 23 در تیزرهای رسمی رخ نشان داد

گوشی ویوو ایکس 23 (Vivo X23) به زودی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. بعد از دست پیدا کردن به مشخصات فنی و ویژگی های این گوشی، اکنون نوبت به آن رسیده تا با دیدن چند تیزر تبلیغاتی، به سبک طراحی ویوو X23 نیز پی ببریم.

ویوو در سال جاری، محصولات بسیار منحصربه‌فردی از نظر طراحی به دنیای موبابل معرفی کرده است. در ابتدا با ویوو ایکس 21 رو به رو شدیم که از ظراحی زیبایی بهره می‌برد و به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده بود. در حالی که مشغول ستایش این گوشی بودیم، ناگهان ویوو نکس ظاهر شد که بدون وجود ناچ، حاشیه‌های فوق‌العاده کمی داشت و دوربین آن با یک مکانیزم خاص مخفی و نمایان می‌شد. و حالا نوبت به آن رسیده که گوشی ویوو ایکس 23 با زیبایی ظاهری و قدرت پردازشی، همه توجه‌ها را جلب کند.

در یکی از مطالب پیشین، گوشی ویوو ایکس 23 را به عنوان یکی از قدرتمندترین میان‌رده‌های دنیای موبایل خطاب کردیم و حالا بر اساس تیزرهای منتشر شده از آن باید اعتراف کنیم یکی از زیباترین محصولات معرفی شده تا امروز در این دسته‌بندی در راه است. این گوشی دارای یک بریدگی پهن در بالای نمایشگر نیست، بلکه در بالاترین قسمت آن تنها دوربین سلفی به چشم می‌خورد. همین موضوع سبب شده نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه به 91.2 درصد برسد!

تیز تبلیغاتی گوشی ویوو ایکس 23

گوشی ویوو ایکس 23

پننل پشتی گوشی ویوو ایکس 23 به شکل خاصی چشم‌نوازی می‌کند، به طوری که با نگاه کردن به آن از هر زاویه، بازتاب نور را از این پنل شیشه‌ای مشاهده خواهید کرد. اگرچه قرار شده شرکت مشخصات محصول را فردا بیست و یکم آگوست (سی‌ام مرداد) به صورت دقیق اعلام کند، اما بر اساس تیزرهای تازه منتشر شده به برخی از قابلیت‌های کلیدی گوشی ویوو ایکس 23 پی برده‌ایم. به عنوان اصلی‌ترین ویژگی باید به وجود همزمان اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم تشخیص چهره سه بعدی اشاره کرد که امروز در پرچمداران نیز به صورت یکجا و در کنار هم به کار نمی‌رود.

بر اساس اخبار پیشین، گوشی ویوو ایکس 23 مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع AMOLED بوده و از شیشه‌های محافظ تازه معرفی شده گوریلا گلس 6 در آن استفاده می‌شود. مغز متفکر این گوشی را اسنپدراگون 670 خطاب کردیم، اما بعدها و بر اساس شایعاتی دیگر، تراشه آن اسنپدراگون 710 اعلام شد. هر دوی آن‌ها قدرتمندترین چیپست‌های موبایل میان‌رده حال حاضر بازار هستند. حافظه رم گوشی 8 گیگابایت بوده و انتظار می‌رود قیمتی حدود 470 دلار داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این برند دیگ از کجا پیداش شد هی هرروز یکی میزنن ها