فرمان خودروی دسته بازی ایکس باکس وان

فرمان اتومبیل دسته بازی ایکس باکس وان فوق‌العاده است!

فرمان اتومبیل دسته بازی ایکس باکس وان توسط فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده و توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. در ادامه بیشتر با این فرمان اتومبیل ایکس باکس وان آشنا شده و ویدیویی از نحوه عملکرد آن مشاهده خواهیم کرد.

حین استفاده از دستگاه‌های ورودی همچون کیبورد و ماوس به منظور انجام بازی‌های کامپیوتری، آن طور که باید درون بازی غرق نمی‌شویم. به عنوان نمونه، نشانه‌گیری و تیراندازی با ماوس و یا جوی‌استیک دسته بازی قابل مقایسه با زمان در دست گرفتن یک شی شبیه به تفنگ نیست. چه می‌شد اگر می‌توانستیم مختص هر بازی، یک دستگاه ورودی جداگانه و منحصربه‌فرد در اختیار داشته باشیم؟

برای برخی سبک بازی‌های متداول همچون بازی‌های تفنگی و اتومبیل‌رانی، تاکنون گجت‌های خاصی طراحی شده است. به عنوان نمونه از سال‌ها قبل شاهد وجود فرمان‌هایی مخصوص به منظور اجرای بازی‌های کامپیوتری ماشین‌سواری هستیم، اما قیمت بالای آن‌ها سبب شده هر کاربری قادر به خریدشان نباشد. اما به لطف فرمان اتومبیل جدید دسته بازی ایکس باکس وان هر کاربری می‌تواند از این پس تجربه متفاوتی از اجرای بازی‌های اتومبیل‌رانی داشته باشد.

فرمان خودروی دسته بازی ایکس باکس وان

این فرمان ماشین دسته بازی ایکس باکس وان توسط فناوری چاپ سه بعدی ایجاد شده و همانطور که از نامش پیداست، گجتی مستقل محسوب نمی‌شود، بلکه باید آن را بر روی دسته بازی سوار کرد. ساختار آن به نحوی است که با قرار دادن فرمانی کوچک در دستان شما، جوی‌استیک دسته را با کوچک‌ترین حرکت به منظور فرمان دادن به ماشین حرکت می‌دهد. این فرمان دقیقا در مرکز دسته قرار گرفته و به همین دلیل کنترل آن بسیار ساده است.

فرمان خودروی دسته بازی ایکس باکس وان

البته، هزینه پایین به منظور داشتن تجربه‌ای ساده‌تر است. به عبارت دیگر، فرمان اتومبیل دسته بازی ایکس باکس وان به شما اجازه نمی‌دهد یک فرمان کاملا واقعی و در ابعاد بزرگ در اختیار داشته باشید، بلکه باید به وسیله انگشت‌ها خود آن را کنترل کنید. با این حال، همچنان استفاده از آن در مقایسه با زمان فرمان دادن به خودرو با استفاده از جو‌ی‌استیک، تجربه بسیار منحصربه‌فردتری محسوب می‌شود.

با خرید فرمان‌های مخصوص اجرای بازی‌های اتومبیل‌رانی، که قیمت‌هایی بالایی دارند، نه تنها یک فرمان در ابعاد نمونه‌های واقعی خودروها در اختیار خواهید داشت، بلکه پدال گاز و ترمز نیز در اختیارتان بوده و در برخی دستگاه‌های ورودی بسیار گران قیمت‌تر، دنده نیز در دستانتان قرار داد! پس بدون شک، تجربه ماشین بازی با چنین دستگاهی با زمان استفاده از فرمان اتومبیل دسته بازی ایکس باکس وان یکسان نیست. اما برای کاربرانی که به خاطر عدم اجرای دائمی بازی‌های ماشینی، دلیلی برای پرداخت هزینه زیاد وجود ندارد، فرمان دسته بازی ایکس باکس وان گزینه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام اتفاقا تو یه فروشگاه دیدم مدل ps4 رو برای فروش گذاشته بودن. توی گوگل سرچ کنید گجت فرمان بازی میاره براتون.

  2. فک کنم تو نسل بعدی بیان همینو منتقل کنن داخل خود دسته

  3. چه جالب بود واقعا چه جیزایی ب ذهنشون میرسه و درست میکنن ها

  4. شبیه اسباب بازیا بچگیمون شده