رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت

رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت اسرار جالبی را فاش می‌کنند

رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) منتشر شد. این تصاویر علاوه بر نمایش طراحی میت ۲۰ لایت، برخی از مشخصات فنی کلیدی آن را هم فاش می‌کند.

گوشی های خانواده میت 20 قرار است در اکتبر رونمایی شوند، اما این احتمال وجود دارد که نسخه لایت زودتر از پرچمداران هواوی پیش روی کاربران قرار گیرد. در همین حال، یکی از منابع معتبر با انتشار رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت ، اطلاعات جالبی را پیش از معرفی رسمی فاش کرده است.

رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت

امسال سازندگان از یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده‌اند تا شاهد افزایش 100 میلی‌آمپری ظرفیت باشیم.

رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت

در بخش جلویی، از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD با وضوح 1080×2340 استفاده شده و قاب پشتی هم میزبان سنسور اثر انگشت و دوربین 24 + 2 مگاپیکسلی با امکان ثبت تصاویر پرتره است.

رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت

این دوربین با فناوری HDR Pro همراه خواهد شد که (با توجه به تصویر پایینی) کنتراست و رنگ عکس را افزایش می‌دهد.

رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت

به این موارد باید قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین را هم اضافه کرد. به نظر می‌رسد دوربین گوشی جدید هواوی علاوه بر تشخیص صحنه‌ها، می‌تواند رنگ و کنتراست آنها را هم به شکلی مناسب تنظیم کند تا شاهد خلق تصاویری چشم‌گیر باشیم.

رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت

هواوی علاقه‌مندان به عکاسی سلفی را فراموش نکرده و با به‌کارگیری یک سنسور 24 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی، عکاسی پرتره را برای کاربران به ارمغان آورده است. ویژگی جدید “QMoji” هم پاسخ هواوی به قابلیت‌های واقعیت افزوده اپل همچون انیموجی است. QMoji قادر به دیدن و انعکاس رفتارهای شخص در قالب ایموجی است.

رندرهای جدید هواوی میت 20 لایت

انتظار می‌رود هواوی میت 20 لایت با تراشه کایرین 710، در آینده نزدیک با قیمت 400 یورو و سه رنگ طلایی، آبی و مشکی معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نگید ک صفحه نماسپیش ۶.۳ اینچیش هم از اسرار این کاره

  2. عجب اسراری یود ها اصا کف بر شدم😂😐