ثبت نام محصولات ایران خودرو

حواشی تکراری ثبت نام محصولات ایران خودرو ؛ هیچکس موفق به ثبت نام نشد

قرار بود روز دوشنبه 29 مرداد 97 پیش فروش محصولات ایران خودرو انجام شود، اما باز هم مشتریان موفق به ثبت نام محصولات ایران خودرو نشدند و سایت فروش پس از چند دقیقه از دسترس خارج شد.

با اعلام شرکت ایران خودرو، قرار بود صبح امروز (دوشنبه 29 مرداد 1397)، طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شود. طبق بخشنامه ایران خودرو، 15 محصول این شرکت با موعد تحویل زمستان 97 به فروش می‌رسید و برخی از محصولات نیز با موعد تحویل شهریور، مهر و آبان 1398 به مشتریان عرضه می‌شد. همچنین ایران خودرو طی بخشنامه‌ای جداگانه، شرایط پیش فروش هایما اس 7 توربو اتوماتیک را اعلام کرده بود.

اما طبق معمول و مانند طرح‌های فروش قبلی، امروز هم ثبت نام محصولات ایران خودرو برای مشتریان میسر نشد تا انتقادهای شدیدی روانه مسئولان این شرکت شود. طبق اعلام بسیاری از کاربران، سایت فروش ایران خودرو در همان دقایق اولیه از دسترس خارج شد و به هیچ وجه امکان خرید برای مشتریان وجود نداشت. این اتفاق که برای چندمین بار است در یکی دو ماه اخیر رخ می‌دهد، حتی صدای نمایندگان مجلس را نیز درآورده و امروز 16 نماینده در تذکر کتبی خود خواستار رسیدگی به نحوه فروش اینترنتی خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی کشورمان شدند.

دلیل بروز مشکل در ثبت نام محصولات ایران خودرو

شرکت ایران خودرو نیز در واکنش به مشکل پیش آمده در فروش اینترنتی محصولات خود همان بهانه‌های همیشگی مانند تعداد زیاد مراجعه کنندگان و تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام را مطرح کرد. مسئولان ایران خودرو همچنین اظهار کردند اعمال محدودیت‌هایی که در راستای کاهش واسطه‌گران و سفته بازی در ثبت نام‌های اعمال شده مانند محدودیت ثبت نام هر کد ملی و عدم امکان خرید برای مشتریانی که در 6 ماه اخیر از ایران خودرو خرید کرده‌اند در این طرح فروش باعث روند کندی در اجرای فرایند فروش شد.

با وجود این که این طرح‌های فروش عجیب برای چندمین بار است که توسط خودروسازان داخلی ما تکرار می‌شود، اما تاکنون هیچگونه پیگیری و برخوردی از سوی مسئولان مشاهده نشده و امیدواریم دولت، مجلس و قوه قضاییه به طور جدی‌تری ابعاد این ماجرا را بررسی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. پس کونه لقتون خخخخخ

  2. ریدید لیاقتتون فقط,همین هست و بس……

  3. هرچی گنده زیر سر این ایران خودرو سایپاس

  4. اینترنت غربی باید فیلتر بشه این خواسته نود و نه درصد مردم ایرانه

  5. حواشی سایپا هم که مثل همیشه تکراری هستش

    جالبه که پیش فروش تیبا 2 هم دیگه ظرفیتش پر شد و فقط آریو اتوماتیک با تحویل آبان ماه، باقی مونده

    سایپا که اصلا و ابدا، ماشینی نداره!

    با سپاس