یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ

چرا باید یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ را بخریم؟

یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ یکی از جدیدترین و معروف ترین یخچال های سامسونگ است که علاوه بر طراحی زیبا، از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد. در ادامه با ویژگی‌های این یخچال ساید بای ساید آشنا می‌شوید.

زمستان پارسال یخچال خانه‌ام به یکباره از کار افتاد. موتور یخچال سوخته بود و با توصیه تعمیرکار محل که معتقد بود یخچال‌ قدیمی‌مان دیگر ارزش خرج کردن ندارد، تصمیم گرفتم یخچال جدیدی بخرم. یخچالی که قابلیت‌ها و ارزش آن با قیمتش تناسب داشته باشد. بعد از مشورت و بررسی امکانات یخچال‌های موجود در بازار تصمیم گرفتم یکی از معروف‌ترین یخچال های ساید‌ بای ساید بازار یعنی مدل Rosso2 سامسونگ را به خانه‌ام بیاورم. در زمان شروع فصل گرما تا قبل از خرید این یخچال بابت روشن بودن همزمان کولر، یخچال و … مبلغ هنگفتی را باید برای قبض‌های برق خانه کنار می‌گذاشتم ولی چون خوشبختانه در زمان خرید یخچال کاملا به این موضوع توجه داشتم‌، برای همین یخچالی را انتخاب کردم که برچسب‌ انرژی ++A را داشت. با وجود این هزینه‌ برق خانه بسیار کمتر از آن چیزی بود که انتظارش را می‌کشیدم.

یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگتکنولوژی‌های یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ

اما این تنها دغدغه ما نبود. خانواده 4 نفره ما در شهری با دمای روزانه بالای 30 درجه زندگی می‌کند، حالا می‌توانید تصور کنید که در طول روز چند بار در یخچال برای برداشتن موادغذایی و نوشیدنی‌ها باز و بسته می‌شود. روزی که یخچال قبلی‌مان از کار افتاد تعمیرکار همین موضوع را یکی از دلایل اصلی سوختن موتور یخچال می‌دانست، در واقع با هر بار باز شدن در یخچال دور موتور دستگاه تغییر می‌کند و همین نوسانات در بلند مدت باعث استهلاک و فرسودگی زودرس یخچال می‌شود. اینجا بود که تکنولوژی دیجیتال اینورتر کمپرسور یخچال جدید کاملا در خدمت ما بود. کمپرسورهای دیجیتال اینورتر سامسونگ با امکان تنظیم و کنترل سرعت‌های متفاوت امکان کاهش انرژی تا میزان 40 درصد را فراهم می‌کنند. علاوه بر این موتورها دارای 123 ماه ضمانت تعویض هستند.

پنجره‌ای به بهشت

وقتی یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ را از نزدیک تماشا می‌کنید، اولین چیزی که به چشم می‌آید طراحی موزون و در عین حال زیبای این دستگاه است. Rosso2 به گونه‌ای طراحی شده که کاربرانش راحت‌ترین شکل ممکن را در زمان کار با یخچال تجربه کنند. دستگیره توکار دستگاه که درون در جا گرفته و ظاهری زیبا به آن بخشیده تنها یکی از ویژگی‌های طراحی منحصربه‌فرد Rosso2 است. علاوه بر این محفظه آب‌سردکن و یخ‌ساز هم به شکلی طراحی شده تا لیوان‌ها و پارچ‌های بلند هم جا بگیرند. این سبک منحصربه‌فرد در طراحی موجب شده تا یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ ظاهری چشم‌نواز در تمامی آشپزخانه‌ها و دکورهای متنوع داشته باشد.

یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ

اما جذاب‌ترین بخش طراحی ساید‌ بای ساید Rosso2 بر روی در یخچال جا خوش کرده است. روی در یخچال پنجره‌ای کوچک طراحی شده که به شما کمک می‌کند تا بدون این که نیازی به باز کردن در باشد نوشیدنی‌های خنک و تگری خود را از یخچال بردارید. این پنجره که بار خانگی یا Wide Home Bar نام دارد، کاری می‌کند تا علاوه بر کاهش مصرف انرژی، هوای خنک در یخچال باقی بماند و موتور دستگاه نوسانات کمتری را تجربه کند.

همیشه تازه

یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ همان‌طور که طراحی منحصربه‌فردی دارد، در بخش فنی هم از قابلیت‌های اختصاصی سامسونگ یعنی فناوری خنک‌کنندگی دوگانه (Twin cooling plus) بهره می‌برد. در این فناوری گردش هوای خنک در دو بخش یخچال و فریزر به صورت مجزا انجام می‌شود تا ضمن حفظ کامل رطوبت مواد غذایی، بوی مواد غذایی داخل یخچال و فریزر با هم مخلوط نشود. به طور مثال به لطف این فناوری می‌توانید ماهی را درون فریزر بگذارید و خیال‌تان راحت باشد که بوی آن به سایر خوراکی‌ها راهی نخواهد یافت.

یخچال سفارشی شما

برخی اوقات نیاز است تا خوراکی خاصی را در دمایی ویژه درون یخچال نگهداری کنید و یا غذای فریز شده‌ای را در زمانی کوتاه «یخ‌زدایی» کنید. یخچال ساید‌ بای ساید Rosso2 سامسونگ این کار را به سادگی برای شما انجام می‌دهد. در بخش یخچال این مدل از ساید‌ بای سایدهای سامسونگ محفظه‌ای ویژه به نام (Cool Select Zone) طراحی شده تا هر نوع میوه‌، نوشیدنی و … را در حالت‌های سرمایش، سرمایش سریع و یخ‌زدایی درون آن قرار دهید.

همچنین با وجود گنجایش کلی 732 لیتری مشکلی بابت نگهداری خوراکی‌ها و مواد غذایی خود نخواهید داشت و تمامی مواد غذایی به راحتی در کشوهای پنجگانه آن قرار می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. محصولات سامسونگ اکثرا بنجل و یکبار مصرف هستندو باز صد رحمت به ال جی که یه خورده وجدان داره.
    تمام محصولات سامسونگ یعد از یکی دو سال خراب میشن. این سیاستش هست.

  2. انصافا عالیه ولی مارو چ به این چیزا

  3. چرا نداره پولی نیست بخریم

  4. اصلا حرف شما درست … یخچال خیلی خوب و رویایی هست برا ما … اما به چه قیمتی؟
    کمر آدم میشکنه بخواد اینو بگیره توو این وضعیت