نوکیا 6.1 پلاس

مورد انتظارترین گوشی اچ ام دی گلوبال تا امروز نوکیا 6.1 پلاس است!

نوکیا 9 پرچمداری است که از همان اولین روزهای آغاز فعالیت اچ ام دی گلوبال در بازار گوشی هوشمند، زمزه‌هایی از آن شنیده می‌شد. اما بر اساس اخبار جدید، مورد انتظارترین گوشی اچ ام دی گلوبال که همه کاربران شدیدا چشم انتظار آن هستند، گوشی میان‌رده نوکیا 6.1 پلاس است!

در حالی که شرکت‌های مطرحی همچون سونی و اچ تی سی امروز جزو ده گوشی‌ساز برتر دنیا شناخته نمی‌شوند، اچ ام دی گلوبال با گذشت حدود دو سال از زمان آغاز فعالیت آن در بازار موبایل با نام نوکیا، توانسته در رتبه نهم این جدول قرار بگیرد! این شرکت تاکنون محصولات فوق‌العاده‌ای به بازار عرضه کرده است، اما کاربران همچنان چشم انتظار یکی گوشی خاص آن هستند؛ نوکیا 9 از مدت‌ها قبل، مورد انتظارترین گوشی اچ ام دی گلوبال محسوب شده و قرار است تبدیل به پرچمداری استثنایی شود.

نوکیا هفته پیش اعلام کرد احتمالا در روز بیست و یکم آگوست (سی‌ام مرداد)، گوشی هوشمند منحصربه‌فردی که مدت‌ها است کاربران چشم براهش هستند را معرفی کند. به همین دلیل همگی تصور کردیم به زودی، گوشی پرچمدار نوکیا 9 رونمایی خواهد شد، اما بر اساس اخبار جدید، رویداد شرکت در روز ذکر شده مربوط به گوشی هوشمند نوکیا 6.1 پلاس خواهد بود که پیشتر به صورت رسمی معرفی شده است!

تصویر نوکیا 6.1 پلاس

نوکیا 6.1 پلاس

اگرچه به عقیده بسیاری از کاربران، مورد انتظارترین گوشی اچ ام دی گلوبال پرچمداری است که هنوز معرفی نشده است، اما شرکت عقیده دارد طبق آن چه کاربران درخواست کرده‌اند، مورد انتظارترین محصول با ویژگی‌های نوکیا 6.1 پلاس برابری می‌کند. شاید بتوان دلیل این ادعا را استقبال بسیار خوب کاربران از گوشی نوکیا ایکس 6 دانست که بعد از فروش بسیار عالی با این نام در کشور چین، به اسم نوکیا 6.1 پلاس به سراسر دنیا عرضه شد.

رویداد یاد شده قرار است در کشور هند برگزار شود، جایی که کاربران آن علاقه شدیدی به خرید محصولات میان‌رده داشته و فروش پرچمداران در بازارهای آن کساد است. به همین دلیل احتمال رونمایی نوکیا 6.1 پلاس باز هم افزایش پیدا می‌کند.

البته این به معنی عدم عرضه نوکیا 9 نیست، اما نشان می‌دهد این پرچمدار بعد از رونمایی، یک گوشی خاص که در ذهنمان پرورش داده‌ایم نیست، چرا که مورد انتظارترین گوشی اچ ام دی گلوبال تا امروز نوکیا 6.1 پلاس به شمار می‌رود.