اپل واچ 4

اپل واچ 4 در شش نسخه عرضه خواهد شد

ساعت هوشمند اپل واچ 4 به عنوان ساعت ساعت 2018 این شرکت، بر اساس اخبار جدید طی شش نسخه مختلف عرضه خواهد شد. نسخه‌های مختلف ساعت هوشمند جدید اپل از نظر ویژگی‌های سخت افزاری و همچنین نحوه طراحی با یکدیگر متفاوت هستند.

اسنادی که شرکت‌ها برای موسسه‌های نظارتی به منظور دریافت تاییدیه ارسال می‌کنند، موثق‌ترین منابع به منطور دریافت اطلاعات معتبر پیش از رونمایی یک محصول به شمار می‌روند. به دلیلی مشابه، به تازگی پیرامون ساعت هوشمند اپل واچ 4 به اطلاعات مفید و جذابی دست پیدا کرده‌ایم.

تعدد نسخه‌های اپل واچ 4

این اطلاعات از کمیسیون اقتصادی اوراسیا به دست آمده و نشان می‌دهد اپل واچ 4 قرار است در روسیه و دیگر کشورهای منطقه به فروش برسند. درون اسناد ارسال شده، شش نسخه از ساعت هوشمند پیش روی اپل وجود دارد. تفاوت بین این نسخه‌ها می‌تواند از نظر ظاهری همچون مواد به کار رفته در بدنه و یا سبک طراحی، قابلیت‌ها و مخصوصا پشتیبانی و یا عدم پشتیبانی از شبکه موبایل 4G باشد.

اپل واچ 3 اکنون در هشت نسخه متفاوت عرضه می‌شود، پس اپل برای عرضه ساعت هوشمند سال 2018 خود استراتژی کاهش نسخه‌ها را در پیش گرفته است. یکی دیگر از اطلاعات مهم به دست آمده، قدرت گرفتن همه نسخه‌های اپل واچ 4 از سیستم عامل watchOS 5 محسوب می‌شود که قرار است نسخه بعدی سیستم عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی اپل باشد.

انتظار داریم آپدیت آن برای ساعت‌های هوشمند کنونی اپل، همراه با انتشار آپدیت سیستم عامل آی او اس 12  برای گوشی های آیفون، در پاییز سال جاری آغاز شود.