عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف

یک قدم دیگر به عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف نزدیک‌تر شدیم

عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا با توجه به این که سامسونگ تیمی متشکل از دویست نفر به منظور آزمایش و توسعه نهایی این گوشی ایجاد کرده، بسیار نزدیک است. پیش‌بینی می‌کنیم وعده معرفی نخستین گوشی انعطاف پذیر دنیا در نمایشگاه CES 2019 محقق شود.

تکنولوژی ساخت نمایشگر OLED چیز تازه‌ای نیست و سامسونگ در سال 2011 به آن دست پیدا کرده بود، اما استفاده از این فناوری در قالب یک محصول تجاری، که همه کاربران قادر به استفاده از آن باشند، به حدی چالش برانگیز محسوب می‌شود که شرکت تاریخ عرضه گوشی منعطف خود را تاکنون چندین مرتبه به تعویق انداخته است.

از آنجایی که دنیای گوشی های هوشمند تقریبا از نظر نوآوری به بن بست رسیده و نیازمند یک تغییر بنیادی است، غول کره‌ای تلاش می‌کند تاریخ عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف را جلوتر بیندازد. به همین دلیل یک تیم متشکل از چندین نیرو در دپارتمان بخش توسعه محصول خود ایجاد کرده و مسئولیت تست پنل نمایشگر انعطاف پذیر مورد استفاده در گوشی هوشمند تجاری آتی را به این تیم سپرده است.

عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف

عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف در ابتدای 2019

برخلاف انتظار که توقع داشتیم به زودی محصولات دو سری پرچمدار S و Note ادغام شوند، مدیر عامل سامسونگ در جریان رونمایی گوشی گلکسی نوت 9 اعلام کرد در سال 2019 نیز از هر دو سری، محصولاتی متمایز عرضه خواهد شد، اما باید منتظر اضافه شدن یک سری جدید از محصولات بالارده نیز باشیم. وی مدعی شد سامسونگ همیشه بر روی کیفیت و دوام تمرکز داشته است، اما اکنون توانسته بر مشکلات فائق آمده و در قله قرار بگیرد. منظور وی از این صحبت، از میان برداشته شدن تمامی چالش‌های پیرامون عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف بود و اکنون سامسونگ قادر است چنین گوشی هوشمندی را در قالب محصولی تجاری به بازار عرضه کند.

عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف

تیمی که سامسونگ به تازگی ایجاد کرده و مسئولیت آزمایش محصول منحصربه‌فردش را به آن سپرده است، از 200 نفر متشکل می‌شود، به این معنی که شرکت شدیدا در تلاش است به عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف سرعت ببخشد. این در حالی است که بر اساس گزارش‌هاش منتشر شده از کره جنوبی، ساخت نخستین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده و تیم یاد شده بر روی نسخه‌های اولیه کار می‌کند.

بر اساس آخرین اخبار، باید در جریان نمایشگاه CES 2018 که تا حدود چهار ماه دیگر آغاز خواهد شد منتظر عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا باشیم. از آنجایی که گوشی هنوز وارد مرحله تولید انبوه نشده و شرکت چند نسخه پیش نمایش در اختیار دارد، قبول آماده شدن آن تا چهار ماه دیگر کمی دشوار است، اما از طرفی دیگر اکنون می‌دانیم تیمی متشکل از دویست نفر، به تازگی مسئول آماده‌سازی و انجام تست‌های نهایی بر روی این گوشی شده است.

عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف

از مدت‌ها قبل گفته می‌شد حین عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ تنها سیصد هزار دستگاه در دسترس بوده و همه آن‌ها در بازار کره جنوبی توزیع خواهند شد، اما در حال حاضر نمی‌توان درباره صحت با کذب این خبر اظهار نظر کرد. با توجه به دشواری توسعه چنین گوشی هوشمندی، شاید چنین اتفاقی دور از انتظار نباشد، اما در هر صورت، حتی عرضه آن در کره جنوبی نیز خبر خوبی برای همه کاربران به شمار می‌رود، چرا که می‌دانند خیلی زود و بعد از تولید سری دوم گوشی، قادر به خرید نسخه‌های بهبود یافته خواهند بود.

پیش‌بینی می‌کنیم سامسونگ اولین گوشی گیمینگ خود را پیش از نمایشگاه CES سال آینده رونمایی کند. بر اساس نحوه نام‌گذاری آن خواهیم توانست به اسم اصلی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر شرکت پی ببریم. اگر گوشی گیمینگ، گلکسی ایکس نام بگیرد، طبق اخبار پیشین همه گوشی های منعطف شرکت تحت سری F عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. شبیه اینه بغل پراید ه

  2. جوووون برا پشتکاری که سامسونگ داره ولی خیلی خوشحال نباشه چون شرکتای دیگ هم دارن این مدلو میزنن پس صبر کردن بهتره تا اینکه از سامسونگ خریداری شه

  3. هر یه قدمش دو سه ماهی زمان میبره با این اوصاف

  4. زنده باد سامسونگ

  5. اصلا بهش امید وار نیستم

  6. سامسونگ مگه نگفته تا اخر امسال اوکیش میکنه

  7. اینجوری قدم قدم که ده سالی طول میکشه