کنترلر دوال شاک پلی استیشن 4

سونی از رنگ‌های جدید کنترلر دوال شاک پلی استیشن 4 پرده برداشت

کنترلر دوال شاک پلی استیشن 4 در رنگ‌های زیباتری در راه است و به زودی کمپانی سونی امکان پیش خرید این محصولات تازه را فراهم خواهد کرد.

هر چند که در حال حاضر هم کاربران PS4 هیچ کمبودی را از لحاظ تنوع رنگ دسته‌های Dualshock این کنسول بازی احساس نمی‌کنند؛ اما سونی با معرفی 4 رنگ تازه، گزینه‌های بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار داد. به این ترتیب، در آینده نزدیک کنترلر دوال شاک پلی استیشن 4 در رنگ‌های آبی تمشکی (Berry Blue)، آبی ارتشی (Blue Camouflage)، مسی (Copper) و نارنجی (Sunset Orange) هم قابل خریداری خواهد بود.

کنترلر دوال شاک پلی استیشن 4

البته رنگ نارنجی مدتی است که در برخی مناطق عرضه شده و از این پس راه خود را به سوی بازارهای هدف بیشتری باز خواهد کرد. پیش فروش رنگ مسی اما که منحصر به مشتریان GameStop است، به زودی در امریکا آغاز خواهد شد و می‌بایست تا ماه سپتامبر به خریداران تحویل داده شود.

انتظار می‌رود این دسته‌های بازی در ازای مبلغ 65 دلار به فروش برسند. در حال حاضر کنترلر دوال شاک پلی استیشن 4 در رنگ‌های متنوعی چون آبی، سورمه‌ای، قرمز، طلایی، نقره‌ای، کریستالی، مشکی و سبز ارتشی در محدوده قیمت 47 تا 82 دلار موجود است.