هدست های TONE ال جی

هدست های TONE ال جی با ویژگی‌های پیشرفته‌تر در ایفا 2018 رونمایی می‌شوند

جدیدترین هدست های TONE ال جی در نمایشگاه ایفا 2018 (IFA 2018) رونمایی می‌شوند. این مدل‌های جدید با یک کلیک به قابلیت‌هایی مانند مترجم گوگل و هوش مصنوعی دسترسی پیدا می‌کنند.

جدیدترین و پیشرفته‌­ترین سری هدست­ های ال­ جی در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهند شد. در میان این محصولات دو مدل منحصربه‌فرد و چشمگیر نیز رونمایی می‌شوند. هدست های TONE Platinum SE ال جی با مدل HBS-1120 مجهز به کلید اختصاصی دستیار گوگل و هدست TONE Ultra SE مدل HBS-835S با بلندگوی خارجی در صدر این محصولات جدید هستند.

ویژگی‌های جدیدترین هدست های TONE ال جی

هدست TONE Platinum SE اولین مدل سری هدست های TONE ال جی است که با یک کلید، دستیار گوگل و مترجم گوگل (Google Translate) را در اختیار شما می­‌گذارد. کاربران می­‌توانند بدون نیاز به گفتن  عبارت “OK Google” سریع­‌تر و هوشمندتر از همیشه به دستیار گوگل دسترسی داشته باشند. این ویژگی به خصوص وقتی از مترجم گوگل استفاده می­‌کنید بسیار کاربردی­‌تر می­‌شود. بنابراین، دیگر به گفتن عبارت محرکی مانند اوکی گوگل نیاز نیست و برقراری ارتباط به زبان دیگر سریع‌تر و طبیعی‌تر از قبل خواهد بود.

هدست های TONE ال جی

مهندسان صوتی ال­ جی یک واحد ترکیبی از آرماچور متعادل و درایور داینامیک طراحی کرده‌­اند که معمولا در هدفون­‌های داخل گوشی بسیار تخصصی که توسط موزیسین­‌ها استفاده می­‌شود وجود دارد. آرماچور متعادل صدای واضحی با فرکانس صوتی بالا تولید می­‌کند. هدست جدید ال جی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

هدست جدید دیگر از سری هدست های TONE ال جی با نام ال جی TONE Ultra SE از بلندگوی مونوی خارجی علاوه بر گوشی برخوردار است. کاربران با استفاده از بلندگوهای خارجی قادر خواهند بود تماس تلفنی برقرار کنند و بدون حذف صدای محیط همچنان به آهنگ‌های دلخواه خود گوش دهند. این هدست برای آنهایی ایده‌آل است که می‌خواهند نسبت به صدای پیرامون خود هوشیار باشند. گوشی‌های این هدست از فناوری بلندگوی پیشرفته و چهارلایه بهره می‌برد که با استفاده از مواد مرغوب و درجه یکی مانند لایه پلیمر با غلاف فلزی قادر است صدای بالای واضح و صدای بم کامل‌تری را منتشر کند.

هدست های TONE ال جی

آقای Kim Tae-gyun، رئیس بخش دستگاه‌های جانبی ال­ جی می­‌گوید:

ال­ جی محصولات صوتی پوشیدنی خود را با سری TONE به محبوبیت فوق­‌العاده­‌ای رسانده و ما قصد داریم با جدیدترین مدل­­‌هایمان نوآوری بیشتری در اختیار مصرف­‌کننده قرار دهیم. ما به عرضه محصولات صوتی پوشیدنی فوق­‌العاده خود در دنیا ادامه خواهیم داد.