میزان عرضه گوشی های هوشمند در چین

میزان عرضه گوشی های هوشمند در چین 12 درصد کاهش یافته است

میزان عرضه گوشی های هوشمند در چین در مقایسه با سال گذشته، 12 درصد کاهش یافته است. دو برند آنر و هواوی با سهم 16.7 و 12.7 درصدی از بازار، در جایگاه‌های چهارم و پنجم هستند.

کمپانی “Rising Sun Data” که در زمینه تجزیه و تحلیل بازار فعالیت دارد، گزارش خود از میزان عرضه گوشی های هوشمند در چین در نیمه نخست سال جاری میلادی را منتشر کرد. با کمی بررسی می‌توان گفت عرضه طی این دوره در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، 12 درصد کاهش یافته است. با وجود رکود و شرایط نه‌چندان مناسب، هواوی با سهم 29 درصدی هم‌چنان در جایگاه نخست ایستاده است.

میزان عرضه گوشی های هوشمند در چین

این رقم حاصل جمع سهم هواوی و زیرمجموعه آن یعنی آنر از بازار است. اگر این دو برند را به صورت جداگانه در نظر بگیریم، آن‌گاه شرکت‌های اوپو با سهم 20.1 درصد در جایگاه نخست، ویوو با سهم 16.9 درصد در جایگاه دوم، آنر با سهم 16.7 در جایگاه سوم و شیائومی با سهم 15.1 درصد در جایگاه چهارم قرار خواهند گرفت. در این شرایط، سهم برند هواوی تنها 12.7 درصد بوده و می‌توان آن را به عنوان پنجمین شرکت برتر معرفی کرد. نهایتا، جایگاه ششم نیز به شرکتی غیر چینی با سهم 8.9 درصد می‌رسد و آن کسی نیست جز اپل.

میزان عرضه گوشی های هوشمند در چین

بیش از 90 درصد گوشی ها در این بازه زمانی توسط پنج برند برتر چین عرضه شده‌اند؛ موضوعی که سبب شده در شرایط رکورد اقتصادی، شرکت‌های بزرگتر رفته‌رفته بازیکن‌های کوچکتر را از میدان خارج کنند. مطابق با آمار منتشرشده، آنر طی سه ماهه دوم سال جاری در مقایسه با سه ماهه قبلی، عرضه گوشی های خود را 51 درصد افزایش داده است. این موضوع در مورد هواوی با 32 درصد عرضه بیشتر تلفن های هوشمند نیز صدق می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فک میکنم هوش مصنوعی زده شدن

  2. بفرس بیاد ایران داداش خودمون میخریم ازت

  3. اره والا خودشونم میدونن چه گوشطا اشغالی دارن که نمیخرن

  4. خودشون دیگه استفاده نمیکننن