هواوی میت 10 و میت 10 پرو

حالت شب دوربین به گوشی های خانواده میت 10 هواوی اضافه شد

حالت شب دوربین که پیشتر به صورت پیش‌فرض در گوشی هواوی پی 20 پرو وجود داشت، به تازگی با یک آپدیت جدید به گوشی های خانواده میت 10 این شرکت اضافه شده است. به این ترتیب هواوی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین قابلیت Night Shot را دریافت کرده‌اند.

هواوی با انتشار یک آپدیت جدید، حالت شب دوربین یا همان Night Shot Mode را به هواوی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین آورد. شماره این به‌روزرسانی BLA-L29C 8.0.0.145 بوده و مخصوص این گوشی های دارای رابط کاربری EMUI 8.0 مبتنی بر اندروید 8 توسعه پیدا کرده است. به نظر می‌رسد آپدیت جدید هواوی میت 10 علاوه بر اضافه کردن حالت شب دوربین برخی باگ‌های نرم افزاری پیشین را نیز برطرف کرده و پایداری سیستم عامل را افزایش داده است.

حالت شب دوربین هواوی

حالت Night Shot پیشتر به صورت پیش‌فرض فقط در هواوی پی 20 و مخصوصا هواوی پی 20 پرو وجود داشت و به کاربران اجازه می‌داد در تاریکی شب و زمان نبود نور طبیعی کافی، تصاویر شفافی ثبت کنند. با فعال‌سازی این حالت، حین عکاسی چندین تصویر به ثبت رسیده و در نهایت همگی برای دست پیدا کردن به حداکثر روشنایی و حداقل میزان نویز، با یکدیگر به صورت نرم افزاری ترکیب می‌شوند.

حالت شب دوربین هواوی

حالت شب دوربین هواوی عملکرد چندان خیره‌کننده‌ای ندارد، به طوری که در تاریکی، در مواجهه با اشیای در حال حرکت همچون خودروها عملکرد خوبی نداشته و آن‌ها را به صورت محو شده ثبت می‌کند. با این حال، با توجه به ضعف اساسی دوربین گوشی های هوشمند به منظور ثبت عکس در تاریکی شب، این یک پیشرفت بزرگ به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. قابلیت جالبیه ولی نرم افزاری مثل camera fv-5 هم میتونه این مدلی عکس بگیره

  2. دمشون گرم قابلیت جالبیه

  3. زمانی که سونی این قابلیتو به گوشیاش اضافه کرد هواوی داشت تازه تصمیم میگرفت شرکت بزنه یا نخ

  4. این دیگه چ صیغه ایه

  5. میت ده لایت چی؟؟؟