اپلیکیشن های جدید ناسا

اپلیکیشن های جدید ناسا با واقعیت مجازی شما را به فضا می‌برند

اپلیکیشن های جدید ناسا با نام‌های “Exoplanet Excursions” و “NASA Selfies” معرفی شدند. این نرم افزارها با واقعیت مجازی و امکان سلفی گرفتن، شما را به یک سفر مهیج فضایی خواهند برد.

معمولا نرم افزارهای شرکت ناسا با اهداف تجاری ارائه می‌شود، ولی این‌بار سازندگان با روح بخشیدن به نرم افزارهای خود، فراتر از توضیحات علمی رفته‌اند. “Exoplanet Excursions” یکی از اپلیکیشن های جدید ناسا است که بر پایه فناوری واقعیت مجازی و برای هدست‌های آکیولس و اچ تی سی وایو طراحی شده است. این تجربه سه‌بعدی به شما اجازه پرواز و گشت و گذار در منظورمه تراپیست-1 را داده و حتی کاربران می‌توانند آن را با سایر سیاره‌ها مقایسه کنند.

“NASA Selfies” دیگر اپلیکیشن NASA است که البته فراگیر شدن آن احتمالا کمی سخت خواهد بود. این اپلیکیشن که برای اندروید و آی او اس توسعه پیدا کرده، به شما اجازه می‌دهد در برابر لندمارک‌های کیهانی همچون «سحابی شکارچی» یا ستاره «زتا مارافسای» سلفی بگیرید. نرم افزار پیش رو طراحی جالبی دارد، اما چیزی به ما می‌گوید که پیش از بازگشتن به فیلترهای اینستاگرام یا لنزهای اسنپ چت، یک یا دو بار از آن استفاده خواهید کرد.

اپلیکیشن های جدید ناسا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من که هیچ اشتیاقی برا دیدن فضا ندارم

  2. بسیار عالیه عاشقتم ناسا جوووووون!!
    🙂
    🙂
    😉

  3. بسیار عالیه عاشقتم ناسا جوووووون!!
    :-):-);-)

  4. اینا هم دلشون خوشه ها