هدست VR سامسونگ

مدل جدید هدست VR سامسونگ با دریافت تاییدیه بلوتوث آماده‌ی عرضه شد

جدیدترین هدست VR سامسونگ با نام ادیسه پلاس (+HMD Odyssey) چندی پیش در وب‌سایت FCC (رگولاتوری امریکا) رویت و برخی از ویژگی‌های کلیدی آن فاش شد. حالا دریافت تاییدیه بلوتوث، خبر از رونمایی قریب‌الوقوع این محصول دارد.

ادیسه پلاس، دومین هدست مستقل واقعیت مجازی کمپانی است و جانشین محصول عرضه شده در سال گذشته یعنی HMD Odyssey می‌شود. بر اساس اطلاعات انتشار یافته‌ی پیشین، مدل جدید هدست VR سامسونگ تماس بیشتری با بینی کاربر ایجاد خواهد کرد، ضمن اینکه چشمی‌های پهن‌تر و ضد بخار گرفتگی خواهد داشت. همچنین نوع نمایشگر آن هم AMOLED + SFS عنوان شده است که هنوز دقیقا کسی نمی‌داند چیست.

هدست VR سامسونگ

اما با ظهور نام این محصول در وب‌سایت اعطا کننده‌ی تاییدیه بلوتوث، مشخص شد که ادیسه پلاس در دو مدل با شماره‌های XE800ZBA و XQ800ZBA عرضه خواهد شد. پیش‌تر با مدل اول در وب‌سایت FCC آشنا شده بودیم؛ اما رویت شماره مدل دوم برای علاقه‌مندان تازگی دارد. با این اوصاف باید منتظر عرضه‌ی هدست VR سامسونگ در دو مدل مختلف باشیم؛ هرچند که هنوز تفاوت‌های احتمالی این دو با یکدیگر بر ما پوشیده است.

هدست VR سامسونگ

ویژگی مشترک آن‌ها اما پشتیبانی از بلوتوث خواهد بود که می‌تواند نشانه‌ای از جفت شدن مستقیم یک گیم‌پد یا سایر کنترلرهای گیمینگ به آن‌ها باشد. همچنین با توجه به دریافت این تاییدیه، می‌توان به رونمایی از هدست واقعیت مجازی ادیسه پلاس سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018 برلین که در اواخر هفته جاری گشایش خواهد یافت امیدوار بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اخه مشکل اینجاس فقط پول اینو نداریم هیچ پول بازیایی هم که میشه با اینا زد و لذت برد رو هم نداریم
    پس کلا سمت هیچکدوم نمیریم .شکمه رو سیر کنیم بهتره

  2. یکم دیر به این فکر افتاد ولی بازم خوبه