پهپادهای جدید DJI

پهپادهای جدید DJI با نام‌های مویک 2 پرو و مویک 2 زوم معرفی شدند

پهپادهای جدید DJI با نام‌های مویک 2 پرو (Mavic 2 Pro) و مویک 2 زوم (Mavic 2 Zoom) معرفی شدند. سازندگان از محصولات پیش رو به عنوان «پیشرفته‌ترین» پهپادهای دوربین‌دار خود یاد می‌کنند.

سرانجام شایعاتی که طی چند ماه گذشته شاهد انتشار آنها بودیم، رنگ واقعیت به خود گرفتند و دی جی آی از دو پهپاد جدید رونمایی کرد؛ محصولاتی که به گفته خود سازندگان، پیشرفته‌ترین پهپادهای دوربین‌داری هستند که تا به امروز توسط DJI تولید شده است. همان‌طور که از نام این پهپادها پیداست، ما با گجت هایی توانمند در عکاسی رو به رو هستیم که می‌توانند تجربه‌ای منحصر به فرد از کار با یک کوادکوپتر را برای کاربران رقم بزنند.

ابتدا به معرفی Mavic 2 Pro می‌پردازیم؛ پهپادی که در تعامل با شرکت سوئدی هاسلبلاد ساخته شده است. این پهپاد به دوربین هاسلبلاد با حسگر 1 اینچی و 20 مگاپیکسلی CMOS با پروفایل رنگی 10bit Dlog-M مجهز شده است و با چهار برابر عملکرد بهتر در شناسایی و ثبت رنگ‌ها در مقایسه با نسل قبلی، انعطاف‌پذیری حداکثری را به هنگام ویرایش ویدیوها و تصاویر به ارمغان می‌آورد. این دوربین همچنین لنزی با گشودگی f/2.8 تا f/11 داشته و امکان ضبط ویدیوهای 4K و HDR با عمق رنگ 10 بیت را فراهم می‌کند.

Mavic 2 Zoom، همان‌طور که از نامش پیداست، برای آن دسته از افرادی طراحی شده است که هنگام پرواز بیشتر به زوم نیاز دارند. این پهپاد با ارائه زوم دو مرحله‌ای اپتیکال (فاصله کانونی 24 تا 48 میلی‌متری) و همین‌طور زوم دو مرحله‌ای دیجیتال برای دست‌یابی به زوم 96 میلی‌متری، در نوع خود ویژه است. مویک 2 زوم به سنسوری 12 مگاپیکسلی از نوع CMOS با اندازه 1/2.3 اینچ مجهز شده و با کنار هم قرار دادن 9 عکس می‌تواند تصویری 48 مگاپیکسلی ایجاد کند. این ویژگی هنگامی که قصد عکاسی از چشم‌اندازها را داشته باشید، بسیار کارآمد خواهد بود.

پهپادهای جدید DJI

پهپادهای جدید DJI با نسخه ارتقایافته سیستم FlightAutonomy همراه شده و 10 حسگر در اطراف آنها قرار گرفته است تا شناسایی موانع به شکل بهتری انجام شود. سیستم پیشرفته Advanced Pilot Assistance System نیز به پهپاد اجازه می‌دهد که خودش بدون توقف در اطراف موانع پرواز کند. به لطف طراحی جدید نیز محصولات پیش رو می‌توانند با حداکثر سرعت 44 مایل بر ساعت (تقریبا 71 کیلومتر بر ساعت) پرواز کرده و حداکثر برای 31 دقیقه روی هوا باشند.

هم‌اکنون فروش هر دو این پهپادها از طریق وب‌سایت رسمی DJI آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند مویک 2 پرو و مویک 2 زوم را به ترتیب با قیمت‌های 1449 و 1249 دلار خریداری کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی رسمی DJI از معرفی این پهپادهای جدید را تماشا کنید.

ویدیوی معرفی پهپادهای جدید DJI

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چیزی که قیمتش باید 1500 باشه رو الان فقط میشه با قیمت 15 تومن تهیه کرد باز بگین مرگ بر امریکا ولی شعار من دیگه عوض شده مرگ بر مسئولین نالایق

  2. برای استفاده عام یا مصارف خاص داره