بازار موبایل

عرضه و قیمت گوشی در بازار موبایل به زودی به ثبات می‌رسد

وضعیت بازار موبایل به زودی به ثبات می‌رسد. رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه از عرضه حدود 650 هزار گوشی به بازار در این هفته خبر داد و گفت با این اتفاق، قیمت گوشی به ثبات خواهد رسید.

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد با قولی که مسئولان دولتی داده‌اند، در هفته جاری حدود 650 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به بازار عرضه خواهد شد و به این ترتیب بازار موبایل به زودی از نظر عرضه و قیمت تعیین تکلیف می‌شود. به گفته درستی، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان وزارت صنعت، وزارت ارتباطات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در رابطه با وضعیت بازار گوشی های موبایل به جمع‌بندی رسیده‌اند و قرار است در این هفته گوشی‌هایی که در گمرک مانده بودند و همین‌طور گوشی‌هایی که توقیف شده بودند به بازار عرضه شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در ادامه اظهار کرد دولت در حال بررسی برای قیمت کارشناسی شده گوشی های موبایل در بازار است و با توزیع 650 هزار گوشی به بازار، پیش‌بینی می‌شود قیمت گوشی تعدیل شود.

اخلال‌گران بازار موبایل دستگیر شدند

درستی در خصوص گوشی‌هایی که با ارز دولتی وارد کشور شدند، اما با قیمت‌های چند برابری در بازار به فروش رسیدند گفت پرونده متخلفان توسط مراجع ذی‌صلاح در حال بررسی است. مسئولان 40 شرکتی که ارز دولتی دریافت کردند و گوشی را به قیمت لحظه‌ای دلار در بازار به فروشندگان عرضه کردند بازداشت شده‌اند. با ورود دولت به بحث نظارت بر بازار موبایل پیش‌بینی می‌شود به زودی این بازار به ثبات برسد و کالا با قیمت مناسب به مشتریان فروخته شود. وی همچنین افزود:

در جلسه‌ای که با سازمان تعزیرات حکومتی داشتیم، درخواست دادیم که اجازه مجدد واردات به شرکت‌های متخلف داده نشود و قوه قضاییه هم اسامی این متخلفان را به صورت کامل اعلام کند. این واردکنندگان موظف بودند که گوشی را با قیمت ارز دولتی عرضه کنند تا در بازار خللی وارد نشود، اما این اتفاق رخ نداد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خراب کردن بازار موبایلو هیچ کس نمیتونه گوشی بخره
    همشم بخواطر طرح ریجستری هست

  2. تمام نابه سامانی بازار مبایل از طرح رجیستری شروع شد.
    اگه مخالفید کمی به قبل از طرح رجیستری و خرید و فروشهاتون فکر کنید یادتون میاد.
    قبل از طرح رجیستری یه گوشی به روز کردن برای مردم آرزوی محال نبود ولی حالا شده.

  3. خسته نمیشن از گفتن هر روزه ی این اخباز مسخره و دروغ؟؟
    100 تا 200 تا 600 تا و حالا 650 تا !!!
    تمومش کنین این بازیه مسخره رو تمومش کنین که حالمون بهم خورد

  4. خداکنه واقعا همینجوری ک میگن باشه .ادم میره بیرون گوشی فروشی هارو میبینه بیشتر دلش به حال اونا میسوزه .نه جنسی دارن که بفروشن نه درامدی هیچ

  5. مطمن باشید بدتر از اینی که الان هست میشه ولی بهتر نه

  6. من که چشمم آب نمیخوره .این اولین وعده ای نیست که میدن .اینم مث قبلیا که عملی نشد همون جور میشه

  7. گوشی هی که صاحب داره دارن میفرشن …میشه گفت مال دزدی رو…و معلوم نیست پولش کجا میره
    ودر ضمن با 650000 گوشی بازار درست نمیشه