نشان تجاری PureView

اچ ام دی گلوبال مالکیت نشان تجاری PureView را به دست آورد

شرکت اچ ام دی گلوبال حق استفاده از نشان تجاری PureView که پیشتر نشانگر محصولات دارای دوربین‌های موبایل فوق‌العاده باکیفیت گوشی های نوکیا بود را به دست آورد. این موضوع نشان می‌دهد باید منتظر معرفی محصولات جدید نوکیا با از سری PureView باشیم.

اچ ام دی گلوبال نشان داد در زمینه مدیریت استراتژیک بسیار قدرتمند است، به طوری که برند تقریبا فراموش شده نوکیا را زنده کرد و طی یک سال و نیم فعالیت آن را در زمره ده برند برتر دنیا قرار داد. این در حالی است که در بین ده برند برتر بازار گوشی هوشمند، شرکت‌هایی همچون سونی و اچ تی سی حضور ندارند. از جمله دلایل موفقیت این شرکت باید به ارائه دو پرچمدار قدرتمند یعنی نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو، ارائه میان‌رده‌های بسیار ارزشمند و مخصوصا معرفی نسل جدید گوشی های قدیمی و نوستالژیک نوکیا اشاره کرد.

گوشی های PureView در راهند

شرکت تصمیم دارد با برداشتن یک قدم اساسی دیگر، باز هم برند نوکیا را به سمت جلال و شکوه سابقش سوق بدهد. بر اساس اخباری که به تازگی توسط دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا منتشر شده، اچ ام دی گلوبال اکنون حق استفاده از نشان تجاری PureView را به دست آورده است. این نام ما را به یاد دو گوشی هوشمند لومیا 1020 و نوکیا 808 پیور ویو می‌اندازد که به دوربین‌های 41 مگاپیکسلی قدرتمندی مجهز شده بودند.

نشان تجاری PureView

این تنها نشان تجاری متعلق به نوکیا نیست که اچ ام دی تا امروز حق استفاده از آن را به دست آورده است. به عنوان نمونه این شرکت اکنون حق استفاده از نام تجاری Asha و مخصوصا Xpress-On را نیز در اختیار دارد، اما هنوز هیچ گوشی هوشمند متمرکز بر روی قابلیت‌های صوتی و موزیک توسط شرکت تحت این برند عرضه نشده است.

کسب حق استفاده از نشان تجاری PureView شایعه امکان وجود دوربین پنج گانه با رزولوشن بسیار بالا را در پرچمدار بعدی نوکیا بیشتر می‌کند. انتظار می‌رود ماژول دوربین این گوشی نیز دارای برآمدگی بوده و شکلی دایره‌ای داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ای بابا اینم یچی میگ برا خودش تو چرا باور میکنی

  2. چه طراحی زشت و نچسبی هم داره .ظرافتم خوب چیزیه .یکم لنز دوربینو کوچیک میکرد خ
    حداقل

  3. هوووووف ۴۱ مگا پیکسلا مگه میخایم چی بشه