مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی

مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی در نمایشگاه ایفا 2018 به نمایش درآمد

مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی در نمایشگاه ایفا 2018 برلین به نمایش گذاشته شد. این مانیتور جدید و قدرتمند ال جی با کیفیت تصویر فوق‌العاده، پردازش سریع و صفحه عریض، تجربه بازی کردن را برای کاربران متحول خواهد کرد.

ال­ جی با معرفی کردن مانیتور جدید UltraGear در نمایشگاه IFA 2018 برلین، تعهد خود به فناوری­‌های گیمینگ را به نمایش گذاشت. این مانیتور به لطف عملکرد قدرتمند، کیفیت تصویر بی­ نظیر و نرخ بازسازی تصویر بسیار سریع، تجربه غرق شدن در بازی را به سطح جدیدی ارتقا داده است. این ویژگی­‌ها در کنار نمایشگر UltraWide با نسبت تصویر 21:9 و طراحی مدرن، تجربه بازی کردن را بسیار بهبود بخشیده است.

ال­ جی مدت زمان زیادی است که برای کیفیت بالای مانیتورهایش شناخته می‌­شود. از جمله با ویژگی‌­هایی مثل بهترین کیفیت تصویر در مدل UltraFine و  قابلیت­‌های افزایش دهنده کارایی در مدل UltraWide با نسبت تصویر 21:9. مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی جدیدترین مانیتور مخصوص بازی ال­ جی است که عملکرد فوق‌العاده‌­ای در زمینه سرگرمی و بازی دارد. این مانیتور با کیفیت تصویر عالی و سرعت پردازشی خارق‌­العاده برای همه سبک­‌های بازی ایده­‌آل است. مانیتور جدید ال­ جی به بازیکنان این امکان را می­‌دهد تا با به کارگیری مهارت­‌های خود بهترین عملکرد را داشته و به جای دوباره بازی کردن، برنده بازی شوند.

فناوری‌های مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی

مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی مدل 34GK950G از قدرتمندترین فناوری­‌ها در این سری بهره برده و به لطف فناوری نمایشگر نانو از کیفیت تصویری بی­ نظیر که تا 98 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می­‌دهد بهره می­‌برد. همچنین این نمایشگر با دقت زیاد بیش از 135 درصد رنگ­‌ها را در طیف رنگی sRGB بازسازی می­‌کند. با فناوری پردازش گرافیکی NVIDIA G-SyncTM این مانیتور حرکات بسیار نرمی را بدون افت فریم به نمایش می­‌گذارد. به علاوه نرخ بازسازی تصویر 120 هرتزی (اورکلاک شده) باعث می‌شود تصایر واضح‌­تر به نمایش درآمده و کاربر بازی روان­‌تر و با کیفیت تصویر بی نظیر تجربه کند.

مانیتور جدید ال­جی با صفحه 34 اینچی و نمایشگر شفاف UltraWide QHD با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل برنده جایزه طراحی Red Dot و iF Design Award سال 2018 شده است. این مدل با نسبت تصویر عریض 21.9 فضایی سینمایی به بازی داده و گیمرها را وارد فضایی جدیدی در بازی­‌های مورد علاقه­‌شان می­‌کنند. با نسبت تصویر عریض مدل UltraGear 34GK950G می­‌توان راحت‌­تر جزئیات تصویری که معمولا دیده نمی­‌شوند را در گوشه­‌های نمایشگر دید. همچنین حاشیه تصویر بسیار کم باعث می­‌شود تا راحت­‌تر چند مانیتور را کنار هم قرار داد و تصویر یک‌دست­‌تری را مشاهده کرد. به علاوه گیمرها می­‌توانند با قابلیت Sphere Lighting و تنظیم کردن شش رنگ مختلف، حالت منحصربه‌فرد خود را برای تکمیل هر بازی و یا فیلم ایجاد کنند .

آقای Chang Ik-hwan، رئیس بخش تجاری IT ال­ جی می­‌گوید:

مانیتورهای ال­ جی سال‌های زیادی است که تعیین‌کننده استانداردهای این صنعت بوده و مدل UltraGear نیز از این قاعده مستثنا نیست. معرفی این مانیتور در بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی اروپا نشان‌دهنده اعتماد به نفس و افتخار ما به این برند جدید است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوشبحال پولدارایی که میتونن بخرنش

  2. فقط یه گیمر میتونه سختی نداشتن این مانیتور هارو درک کنه