ربات اسکلتی CLOi شرکت ال جی

ال جی از ربات اسکلتی CLOi در نمایشگاه ایفا 2018 پرده برداری کرد

ربات اسکلتی CLOi شرکت ال جی در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی شد. مدل SuitBot ربات اسکلتی ال جی ،‌ یک ربات پوشیدنی است که با هدف جابجایی و کار با ابزارهای سنگین وزن کارخانه‌ها طراحی شده است.

ال جی چند سالی است که مشغول کار در حوزه رباتیک است و آن‌ها در ایفا سال گذشته حضور پررنگی را در این زمینه داشتند. شرکت ال جی امروز با حضور در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایفا 2018 که در برلین دایر شده است، از نخستین ربات اسکلتی خود پرده برداری کرد. مدل SuitBot ربات اسکلتی CLOi ال جی با هدف پشتیبانی از پاهای کاربر به منظور افزایش قدرت اندام‌های آن طراحی شده است.

ربات اسکلتی CLOi ال جی یک ربات پوشیدنی است

این ربات متفاوت از سایر ربات‌هایی است که ال جی پیشتر معرفی کرده است، زیرا آن عملا یک ربات اسکلتی پوشیدنی خواهد بود. ربات اسکلتی CLOi ال جی به مفاصل چرخشی تجهیز شده و از کفش‌هایی به سبک صندل با قابلیت تنظیم خودکار بهره می‌برد که می‌تواند به خروج و ورود کاربران به داخل این ربات اسکلتی کمک شایانی کند. این ربات طوری طراحی شده که به راحتی بتوان آن را تن کرد و در حین ایستادن و کارکردن، می‌تواند احساس کاملا طبیی را به کاربر القا کند. ربات اسکلتی CLOi ال جی برای کارگرانی بسیار مفید خواهد بود که معمولا اشیاء سنگین وزن را بلند می‌کنند و یا دائم با ابزار سنگین وزن سر و کار دارند.

با توجه به بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، LG CLOi SuitBot می‌تواند به ربات های ارائه دهنده‌ی خدمات ال جی متصل شوند و جزوی از شبکه‌ی هوشمند کار باشند. این ربات ها می‌توانند با کار کردن کنار یکدیگر، به ارائه اطلاعات و جابجایی ابزارها در یک کارخانه یا یک سایت شغلی بپردازند. آن‌ها همچنین دارای ظرفیت یادگیری در مشاغل و تحلیل و بررسی بیومتریک و محیطی داده‌ها به منظور بهینه سازی مصرف برق هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یادم یاد فیلم تام کروز میافتم

  2. هدف از ساخت ربات راحتی کار و نبودن نیروز انسانیه
    اگه قرار باشه بپوشن و ادغام کنن که فاید نداره