هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسر

هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسر با نام OJO 500 معرفی شد

هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسر با نام OJO 500 در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی شد. این گجت پوشیدنی قرار است با قیمت پایه 399 دلار روانه بازار شود.

ایسر یک هدست واقعیت ترکیبی ویندوز 10 را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کرده است و می‌گوید محصول جدیدش یک طراحی جداشدنی منحصر به فرد دارد که اولین در نوع خود است. این گجت پوشیدنی، OJO 500 نام داشته و جدا کردن بند سر و لنز آن به منظور تمیز کردن یا جاسازی آسان امکان‌پذیر خواهد بود. ایسر این هدست جدید را برای آن دسته از افرادی طراحی کرده است که قصد اشتراک‌گذاری آن با دوستان یا مردم در موسسات را داشته یا می‌خواهند هدست را در پارک‌هایی که تجربه واقعیت مجازی را برای عموم مردم ارائه می‌کنند، به کار گیرند.

راه‌اندازی آسان، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم محصول جدید ایسر است چرا که فقط حدود 10 دقیقه طول می‌کشد تا بعد از اتصال آن به کامپیوتر واقعیت ترکیبی ویندوز، هدست را راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید OJO 500 را با بندی نرم به جای بندهای سفت و محکم سفارش دهید تا شستشوی آن با ماشین لباسشویی امکان‌پذیر باشد.

تجهیز هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسر به سیستم صوتی اختصاصی

در کنار بهره‌گیری از اجزای جداشدنی، سازندگان از یک سیستم اختصاصی برای هدایت مستقیم صدای تولیدشده توسط اسپیکرهای داخلی به طرف گوش‌های کاربر استفاده کرده‌اند. این طراحی، نیاز به استفاده از هدفون را از بین برده و بر خلاف محصولات مشابه، شما را به صورت کامل از محیط اطراف غافل نخواهد کرد. همانند نخستین هدست ویندوزی که توسط ایسر عرضه شد، این مدل جدید نیز دوربین‌هایی در بخش جلویی دارد که حرکت شما و موقعیت سر را ردیابی می‌کند تا مثل محصولاتی که توسط رقبا عرضه شده‌اند، نیازی به سنسورهای خارجی نباشد. در رابطه با صفحه نمایش نیز سازندگان از دو نمایشگر 2.89 اینچی LCD با میدان دید عریض 100 درجه، وضوح 1440×2880 و نرخ بازخوانی 90 هرتز استفاده کرده‌اند.

هدست واقعیت ترکیبی ویندوز ایسر از نوامبر (آبان)، با قیمت 399 دلار / 499 یورو در بازار آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و خاورمیانه به فروش خواهد رسید. این اعداد در واقع قیمت پایه هدست OJO 500 هستند و وسایل جانبی اختیاری همچون کنترل‌کننده‌های حرکتی بلوتوثی یا سایر موارد در نظر گرفته شده را شامل نمی‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*