ایسر پریدیتور

مانیتورهای گیمینگ جدید ایسر پریدیتور و نیترو معرفی شدند

مانیتورهای گیمینگ جدید دو سری ایسر پریدیتور و نیترو در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شدند. Predator و Nitro دو سری محبوب مانیتورهای مخصوص گیم ایسر بوده و مدل‌های آن‌ها قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های جدیدترین مانیتورهای گیم ایسر آشنا می‌شویم.

مانیتورها ضروری‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای خروجی هستند که بدون آ‌ن‌ها، امکان استفاده از سیستم‌های کامپیوتری وجود ندارد. با وجود یکسان بودن کاربرد همه آن‌ها، برخی محصولات در زمینه‌هایی خاص توانایی‌ها و قابلیت‌های بیشتری دارند. به همین دلیل مانیتورهایی که مورد توجه عکاس‌ها و ویرایشگرهای ویدیو قرار دارند، برای سایر مشاغل چندان جذاب نیستند. از جمله کاربران سخت‌پسند باید به گیمرها اشاره کرد که مانیتورهای مخصوص بازی ایسر پریدیتور و نیترو مخصوص آن‌ها ساخته شده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های مانیتورهای گیمینگ، سرعت پاسخ‌دهی بسیار بالاتر و همچنین حداکثر نرخ تازه‌سازی ممکن است تا عکس‌العمل‌ها در بازی‌های کامپیوتری، بدون کمترین وقفه‌ای به کاربر نمایش داده شوند. ایسر با در نظر گرفتن این دو ویژگی و چند قابلیت مهم دیگر همچون ابعاد و رزولوشن، جدیدترین مانیتورهای ایسر پریدیتور و نیترو را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کرد.

مانیتور ایسر پریدیتور XV273K

به عنوان یکی از بهترین مدل‌ها باید به مانیتور ایسر پریدیتور XV273K اشاره کنیم که دارای ابعاد 27 اینچ و رزولوشن یو اچ‌دی (3840 در 2160 پیکسل) بوده و نرخ تازه‌سازی در آن 144 هرتز است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این مانیتور گیمینگ ایسر، پشتیبانی از فناوری G-Sync شرکت انویدیا تلقی می‌شود که سبب جلوگیری از نمایش محو شدگی‌های احتمالی بر روی مانیتور خواهد شد.

ایسر پریدیتور

از طرفی دیگر با مانیتورهای گیمینگ جدید ایسر از سری نیترو رو به رو هستیم که در حال حاضر از سه مدل متشکل می‌شوند. هر سه مدل دارای پنل 27 اینچی هستند، اما فقط یکی از آن‌ها از رزولوشن یو اچ‌دی پشتیبانی می‌کند و دو مدل دیگر به رزولوشن دبلیو کیو اچ‌دی مجهز شده‌اند. نرخ تازه‌سازی در آن‌ها 144 هرتز بوده و به Acer VisionCare مجهز هستند. Acer VisionCare مجموعه‌ای از قابلیت‌ها است که طراحی آن سبب می‌شود حین خیره شدن گیمرها به مانیتور برای مدت زمان‌های طولانی، آسیب کمتری به آن‌ها وارد شود.

ایسر پریدیتور

قیمت ایسر پریدیتور XV273K برابر 1300 دلار بوده و از دو ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد. مانیتورهای گیمینگ سری نیترو ایسر نیز در همین زمان عرضه شده و قیمت آن‌ها از 449 دلار برای مدل پایه شروع می‌شود و به ترتیب به 499 دلار برای دومین میان‌رده و در نهایت 899 دلار برای مدل دارای رزولوشن یو اچ‌‌دی ختم می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما توی خاب این چیزا رو میبینیم

  2. جوننننننننننننننننننننننن