کامپیوتر بدون کیس ایسر Aspire Z 24

کامپیوتر بدون کیس ایسر Aspire Z 24 با قیمت پایه 899 دلار معرفی شد

کامپیوتر بدون کیس ایسر Aspire Z 24 در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی شد. آل این وان جدید ایسر 899 دلار قیمت داشته و نسل هشتم پردازنده‌های Core i7 اینتل به فروش می‌رسد.

زمانی که قصد خرید یک کامپیوتر جدید را داشته باشیم، مسلما مشخصات سخت افزاری چیزی است که به آسانی نمی‌توان از آن عبور کرد. هرچند برای برخی افراد، اندازه دستگاه نیز اهمیت زیادی دارد چرا که ممکن است آنها در محیطی با فضای محدود باشند و نتوانند از یک کیس بزرگ با فرمت ATX استفاده کنند. در این صورت، خرید یک آل این وان بهترین گزینه خواهد بود. چنین محصولاتی علاوه بر قدرت بالا، طراحی زیبایی هم دارند؛ در نتیجه اگر قصد خرید یک All-in-One جدید را دارید، کامپیوتر بدون کیس ایسر Aspire Z 24 احتمالا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

کامپیوتر بدون کیس ایسر Aspire Z 24

Aspire Z 24 جدیدترین آل این وان شرکت ایسر بوده و همان‌طور که از نام آن پیداست، از صفحه نمایش 23.8 اینچی IPS با وضوح FullHD استفاده می‌کند. به علاوه، بهره‌گیری از سیستم لمس 10 نقطه‌ای به کاربران اجازه می‌دهد به جای کیبورد و ماوس، مستقیما از صفحه نمایش استفاده کنند.

زیر قاب، پردازنده نسل هشتمی Core i7 در کنار حداکثر 32 گیگابایت حافظه Intel Optane، نقش قلب تپنده دستگاه را خواهد داشت. کاربران همچنین می‌توانند از کارت گرافیک مجزای GeForce MX150 استفاده کنند. به علاوه، این کامپیوتر با آرایه میکروفونی میدان دور که به کمک حداکثر چهار میکروفون دیجیتال ساخته شده، همراه شده است که به گفته ایسر، به کاربران اجازه می‌دهد دستیارهای صوتی همچون آمازون الکسا یا مایکروسافت کورتانا را فرا بخوانند.

کامپیوتر بدون کیس ایسر Aspire Z 24 با قیمت پایه 899 دلار، احتمالا از اکتبر (مهر) به فروش خواهد رسید.

تصاویر کامپیوتر بدون کیس ایسر Aspire Z 24

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*