اسپیکر بنگ اند اولافسن اج

اسپیکر بنگ اند اولافسن اج با ظاهری خاص معرفی شد

اسپیکر بنگ اند اولافسن اج که نام کامل آن بیوساند اج (Beosound Edge) است، جدیدترین اسپیکر بنگ اند اولافسن تلقی شده و در جریان نمایشگاه IFA 2018 شاهد رونمایی آن بودیم. در ادامه به بررسی قابلیت‌های جدیدترین اسپیکر بنگ اند اولافسن، که دارای قیمت 3500 دلار است، می‌پردازیم.

بنگ اند اولافسن با یک اسپیکر فوق‌العاده به نمایشگاه IFA 2018 آمد. این اسپیکر بیوساند اج یا به طور خلاصه اج نام داشته و در اندازه یک فرمان اتومبیل است. این اسپیکر در اطراف یک ووفر 10 اینچی ساخته شده و دارای درایورهای متوسط 4 اینچی و توییترهای 0.75 اینچی است. صدا از هر دو طرف اسپیکر بنگ اند اولافسن اج پخش شده و می‌توان علاوه بر استفاده از آن به صورت عادی، اسپیکر را به دیوار متصل کرد.

ویژگی‌های اسپیکر بنگ اند اولافسن اج

یکی از نکات بسیار هیجان‌انگیز درباره اسپیکر بنگ اند اولافسن بیوساند اج، تنظیم شدن صدای خروجی به وسیله چرخاندن آن است. در بالای اسپیکر دکمه‌های کنترلی نیز به صورت لمسی وجود داشته و می‌توان با استفاده از آن‌ها بین موزیک‌ها جابه‌جا شد. همانند همیشه، بنگ اند اولافسن در بدنه این محصول نیز از آلومینیوم استفاده کرده و بر روی آن یک لایه بسیار براق قرار داده است.

اسپیکر بنگ اند اولافسن اج

شرکت از این سبک طراحی اسپیکر اج هدفی خاص داشته است. به گفته سازنده، به خاطر قابلیت انعکاسی بدنه، با قرار دادن وسیله در هر گوشه‌ای از خانه، اسپیکر با دیگر لوازم کاملا مچ و یکنواخت خواهد شد، چرا که رنگ و لعاب آن‌ها را منعکس می‌کند.

به گفته طراح این اسپیکر خاص، بنگ اند اولافسن همیشه در تلاش برای تقطیر محصولات خود است، به این معنی که رفته رفته لایه‌های بیشتری را از روی اسپیکرها برداشته و آن شی خالصی که برای کاربر اهمیت دارد را در اختیارش قرار بدهد. دلیل این امر تلاش برای جلوگیری از یکنواخت و عادی شدن ظاهر محصول با وجود به کار رفتن خلاقیت در طراحی بدنه آن است.

اسپیکر بنگ اند اولافسن اج

متاسفانه در سالن‌های شلوغ و پرازدحام نمایشگاه IFA 2018 امکان ارزیابی کیفیت اسپیکر اج بنگ اند اولافسن وجود نداشت، اما می‌توان با در نظر گرفتن این شرایط اعتراف کرد با وجود ابعاد نه چندان بزرگ آن، حجم صدای فوق‌العاده‌ای دارد.

اسپیکر بنگ اند اولافسن اج

بنگ اند اولافسن از سیستمی خاص در اسپیکر اج استفاده کرده است، به طوری که با افزایش صدا، به صورت خودکار بیس نیز افزایش پیدا کرده و کاملا با حجم صدا تنظیم می‌شود. بعد از کم کردن حجم صدا، بیس نیز کاهش پیدا کرده و بعد از رسیدن به یک درجه قطع می‌شود. با توجه به قرار داشتن در سال 2018 و رقابتی شدن بازار، جای تعجب نیست که اسپیکر بنگ اند اولافسن اج به صورت وایرلس کار می‌کند. می‌توان از طریق اتصال بلوتوث گوشی اندرویدی، AirPlay 2 و یا کروم کست به آن متصل شد و به پخش موزیک پرداخت.

داخل بدنه شاهد به کار رفتن ژیروسکوپ و همچنین شتاب‌سنج هستیم که برای افزایش و یا کاهش حجم صدا به وسیله چرخاندن اسپیکر کاربرد دارد. به لطف به کار رفتن سنسور مجاورت، دکمه‌های کنترلی لمسی آن در حالت عادی نمایش داده نشده و تنها با نزدیک شدن به اسپیکر چراغ‌هایشان روشن می‌شود. این محصول در آذر ماه با قیمت 3500 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*