اکسپریا XZ3

اکسپریا XZ3 یک روز مانده به کنفرانس سونی در گیک‌بنچ رویت شد

سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) و همچنین اکسپریا ایکس ای 3 (Sony Xperia XَA3)، طبق شایعات فردا در جریان کنفرانس خبری سونی طی نمایشگاه IFA 2018 به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. رویت اکسپریا XZ3 در گیک‌بنچ تا حد زیادی این شایعه را به واقعیت نزدیک کرده است.

یک روز مانده به کنفرانس خبری سونی در جریان نمایشگاه IFA 2018، که انتظار می‌رود طی آن گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد 3 و میان‌رده ارزشمند جدید آن یعنی اکسپریا ایکس ای 3 معرفی شوند، گوشی اکسپریا XZ3 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. این در حالی است که پیشتر شاهد ظهور مدل میان‌رده XA3 در همین بنچمارک بودیم و از طریق آن به مجهز شدن این مدل به تراشه اسنپدراگون 660 پی بردیم.

امتیاز اکسپریا XZ3 در گیک‌بنچ

سونی اکسپریا ایکس زد 3 دارای یک نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم بوده و یکی از نخستین گوشی های هوشمندی است که به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 9 پای عرضه خواهد شد. سونی سال گذشته نیز پرچمدار خود را به صورت پیش‌فرض، به جدیدترین نسخه سیستم عامل پلتفرم اندروید مجهز کرده بود. این نسخه دارای یک دوربین اصلی تک سنسور بوده و نمایشگر کشیده و بلند آن فاقد ناچ است.

از طرفی تنها یک روز به آغاز کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2018 مانده و از مدت‌ها قبل، تنها گوشی هایی که انتظار داشتیم در جریان این رویداد معرفی شوند اکسپریا XZ3 و اکسپریا XA3 به شمار می‌روند. از طرفی دیگر می‌دانیم امتیازهای دو تصویر بالا به مدل میان‌رده تعلق ندارد، چرا که امتیازهای آن در گیک‌بنچ چندی پیش منتشر شده بود. اما نمی‌توان چنین مشخصات نه چندان قدرتمندی را به یک پرچمدار سال 2018 نسبت دارد، پس برای نتیجه‌گیری باید تا فردا منتظر بمانیم. شاید گوشی هوشمندی که به تازگی در گیک‌بنچ رویت کرده‌ایم، مربوط به یک مدل اقتصادی از اکسپریا XZ3 باشد.