بهترین ویژگی های هواوی میت 10

با بهترین ویژگی های هواوی میت 10 آشنا شوید (گجت تی وی)

در آستانه معرفی پرچمداران جدید هواوی، قصد داریم بهترین ویژگی های هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) را در یک ویدیوی اختصاصی بررسی کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی های خانواده میت ۱۰ از بهترین محصولات تاریخ هواوی و همین‌طور برترین پرچمداران سال 2017 میلادی بودند که توجه همگان را به خود کردند. هواوی برای نخستین بار به شکلی عملی از هوش مصنوعی در گوشی های خود استفاده کرد و همین موضوع باعث شد تا سایر شرکت‌های فعال در این حوزه نیز با اضافه کردن این فناوری به محصولات خود، قابلیت‌هایی تازه و خلاقانه را ارائه دهند.

میت 10، پرچمدار ارزان‌تر چینی‌هاست که عمده تفاوت آن با نسخه پرو در نوع نمایشگر، حافظه داخلی، مقاومت در برابر آب و امکانات جانبی دیگر خلاصه می‌شود.

در این بخش از گجت تی وی که به صورت اختصاصی توسط گجت نیوز تهیه شده است، مروری بر 10 مورد از بهترین ویژگی های هواوی میت 10 خواهیم داشت. تصور می‌کنید گوشی های سری میت 20 هم می‌توانند به اندازه نسل قبلی موفق باشند؟

بهترین ویژگی های هواوی میت 10

جشنواره تابستان پر ستاره هواوی

در جشنواره تابستان پر ستاره هواوی کاربران با خرید هر یک از گوشی‌های منتخب، شانس شرکت و برنده شدن در قرعه کشی‌های هفتگی جذاب با جوایز زیادی مانند ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro را خواهند داشت. گوشی‌های مد نظر در این جشنواره شامل مدل‌های زیر می‌شوند:

  • Huawei Y7 Prime 2018
  • Huawei Y5 Prime 2018
  • Huawei nova 3e
  • Huawei Mate 10 Pro
  • Huawei Mate 10
  • Huawei Mate 10 lite

لازم به ذکر است که گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در مدت زمان این جشنواره با تخفیف ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه کشی‌های هفتگی این جشنواره علاوه بر ده‌ها گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro شامل هزاران جایزه دیگر مانند پاور بانک، ترازو، خدمات VIP و … خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با جشنواره تابستان پر ستاره هواوی می‌توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید:

www.huaweistars.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. حرفی واسه گفتن باقی نذاشت

  2. شاید توی وهله اول آدم فکر کنه این گوشی خیلی عقب تر از نسخه Pro هست، اما من با هر دو گوشی کار کردم (به مدت چند روز) اینطوری نیست که کیفیت صفحه نمایش یکسان باشه، نه! اما به جرئت میگم بهتر از گلکسی اس 8 پلاس بود میت 10…

  3. چ طراحی داره لامصب

  4. قابل رقابت با ایفون نیست

  5. جای اینکه به صورت کلی بگید X تا گوشی قرعه کشی میشه، یاد بگیرید کارت هدیه بدید به مشتری!!!

    یعنی چی؟ یعنی مثلا هرکی میت 10 پرو خرید، یه کارت هدیه 70-80 هزاری بهش بدید درجا که به عنوان تخفیف روی خریدهای بعدیش از هوآوی استفاده کنه و توی قرعه کشی هم شکرتش بدید

  6. اینجور که هواوی داره پیش میره خو معلومه سری میت ۲۰ صد در صد بهتر از نسل قبله

  7. من ترجیح میدم اگ میخام هزینه کنم برا سری پی هواوی هزینه کنم

  8. آره واقعا تو طراحیش هیچ چی کم نزاشته

  9. جک هدفونش عشقه =))) والا

    ویدیو عالی بود. برای سایر گوشی ها هم از این ویدیو ها بسازید. ممنون از گجت نیوز جون و اهورای خوش صدا

  10. من گوشی گلکسی اس 8 (نه اس 9، یه گوشی هم قیمت و هم رده تقریبا) به این گوشی ترجیح میدم ، چرا ؟

    1 – اول از همه به خاطر کیفیت صفحه نمایش . نمی دونم سیاست های هوآوی چیه که صفحه نمایش پرچمداراش 4K نمیزنه (نا نسل قبل حتی 2K هم نبود!) یه چهارتا ویدیو توی یوتوب ببینید به خوبی متوجه میشید وضوح تصویر، عمق رنگ ها ، و… چقدر توی اس 8 بهتره

    2- سخت افزار! کایرین واقعا اونقدرها که ادعا میشه خوب نیست. یکی مثل من که 24 ساعته با گوشی بازی می کنه می دونه چی میگم! این گوشی شاید عجیب باشه ولی سر فصل آخر TWD یکممممم لگ میزد ! شاید بگید “یکممممم” که چیزی نیست، اما باید بدونید چقدر پول دادیم و پرچمداره و باید تمام بازی ها بخوره

    3- دوربین سلفی خوب نیست!

  11. چقدر قبل از عرضه این گوشی ها شایعه وجود داشت و هوآوی سعی کرد اونا فراتر از چیزی که هستن نشون بده

    نمیگم خانواده بدی بودن، اصلا و ابدا اما اون حجم از خبر، شایعه و بزرگنمایی هم توی ذوق میزد و بعد از عرضه گوشی دیدم با یه محصول در حد قیمتش مواجه هستیم. قبل هوآوی ادعا می کرد بیشتر از چیزی که پول میدید قراره آش بخورید ولی اصلا اینطوری نبود… موبایل های خوب و پرچمدارهای به صرفه و اقتصادی هستن ولی فوق العاده نیستن.

    • هیچ سیاه نمایی نبود
      دقیقا همون چیزی که قولشو داده بود عمل کرد و شاهدش هستی
      یه گوشی قدرتمند با ظاهری جذاب مشخصات حرفه ای
      و البته قیمت کمتر نسبت به بقیه پرچم دار ها